پرداخت تسهیلات ۹۰۳ میلیاردی کارگشایی به نیازمندان خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- مدیرامور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ضمن تبریک 14 اسفند روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه گفت از ابتدای سال جاری مبلغ 903 میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است .

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت تسهیلات ۹۰۳ میلیاردی کارگشایی به نیازمندان خراسان جنوبی

علیرضا گرامی نسب گفت: این مبلغ توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به ۸ هزار و ۱۷ متقاضی در استان خراسان جنوبی پرداخت شد.
وی افزود: از این تعداد، ۶۷۹ مورد در حوزه اشتغال و خودکفایی،۲ هزار و ۱۹۷ مورد خرید، احداث و تکمیل مسکن، ۴ هزار و ۶۹۰ مورد وام های ضروی به نیازمندان، ۱۱۰ مورد ودیعه مسکن مددجویان، ۱۰۵ مورد تسهیلات درمان مددجویان و 236 کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بوده است.
گرامی نسب با بیان اینکه در طرح قرض ماندگار نیز ۶ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ر‌یال، کمک در استان انجام شده است، اظهارکرد: در قالب این طرح، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در ارائه خدمات قرض الحسنه به نبازمندان عزیزرا دارند، می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه تقویت خدمات معوض این صندوق را فراهم کنند.
به گفته وی از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۰ تفاهم نامه هم افزایی به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال با خیرین و مراکز نیکوکاری بسته شده که معادل ۱۰۰ درصد آن توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم افزایی تخصیص داده شده که از این محل مبلغ ۷۸ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال به نیازمندان معرفی شده توسط خیرین و مراکز نیکو کاری تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.
وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان آمادگی افتتاح حساب و انعقاد تفاهم نامه با نیکوکاران ، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه در استان به منظور هم افزایی به میزان 100 درصد و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به جامعه هدف آنان را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار