معاون دانشگاه تشریح کرد؛

سیاست‌های دانشگاه علمی کاربردی در بازنگری برنامه‌های درسی

تهران (پانا) - معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به تشریح ضرورت‌ها و سیاست‌های دانشگاه در بازنگری برنامه‌های درسی پرداخت.

کد مطلب: ۱۳۵۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سیاست‌های دانشگاه علمی کاربردی در بازنگری برنامه‌های درسی

به گزارش دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر اصغر کشت کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه، جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی، اولین کارگاه آموزشی بازنگری برنامه‌ های درسی علمی کاربردی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه آموزشی، قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به تشریح ضرورت ها و سیاست های دانشگاه در بازنگری برنامه های درسی پرداخت.

سپس با تدریس علیرضا جمالزاده سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی با ارائه مباحث مربوط به اصول آموزش های علمی کاربردی، برنامه ریزی و فرآیند بازنگری برنامه های درسی آغاز و در ادامه بخش عملی کارگاه با تشکیل کارگروه ها و انجام نمونه کار و ارزشیابی آن ها اجرا شد.

این کارگاه آموزشی همسو با سیاستهای دانشگاه جامع علمی کاربردی و براساس مصوبه هیأت رئیسه در قالب پروژه بازنگری با هدف فراهم سازی بستر مناسب برای مشارکت جدی و بهره مندی حداکثری از ظرفیت کارشناسی، به ویژه اعضای هیأت علمی و کارشناسان مجرب و علاقه مند ستادی و واحدهای استانی این دانشگاه در پروژه بازنگری و روزآمد کردن برنامه‌های درسی و ارتقاء کیفی فرآیندهای آموزشی برگزار شد.

۴۳۰ نفر از کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی در این کارگاه آموزشی یک روزه شرکت داشتند که تعدادی از آنها آمادگی خود را جهت مشارکت در پروژه بازنگری درسی این دانشگاه اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار