با حضور وزیر آموزش‌وپرورش؛

مدرسه خیّر ساز دوستان بوشهر افتتاح شد

تهران (پانا) - مدرسه دانش‌آموزان استثنایی دوستان بوشهر با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۵۲۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیّر ساز دوستان بوشهر افتتاح شد

یوسف نوری در مراسم افتتاح مدرسه دانش‌آموزان استثنایی دوستان بوشهر اظهار کرد: در طول تاریخ فرزندانی داشتیم که با وجود محدودیت‌ها به قله‌های افتخار رسیده‌اند. این محدویت، محرومیت نیست. اگر محدویت‌ها و محرومیت‌ها را بشناسیم، می‌توانیم این دانش‌آموزان را به درجات خوبی رسانده و زمینه شکوفایی آن‌ها را فراهم کنیم.

وی گفت: امروز با مشارکت خیرین و مجمع خیرین مدرسه‌ساز و ادارات نوسازی مدارس این زمینه فراهم شده است.

وی در ادامه گفت: در دوران جمهوری اسلامی رشد دانش‌آموزی دو برابر بوده است که از ۸ میلیون به ۱۶ میلیون دانش‌آموز رسیده است اما رشد مدارس استثنایی ۱۶ برابر بوده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هر چند که این رشد زیاد است اما نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی برای دانش آموزان استثنایی سرمایه‌گذاری و توجه ویژه‌ای داشته است و باید در جهاد تببین دیده شود.

مدرسه دوستان بوشهر با مشارکت جمعی از خیرین مقیم اروپا با زیربنایی بالغ بر ۱۵۷۵ مترمربع و با اعتباری نزدیک به ۹میلیارد تومان ساخته شده است.

این مدرسه دارای ۱۲ کلاس درسی، خوابگاه و سالن اجتماعات است. همچنین در حاشیه این مراسم، وزیر آموزش و پرورش پیش از افتتاح مدرسه با یکی از خیرین مدرسه‌ساز ایرانی ساکن کشور انگلیس به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و از زحمات خیرین برای احداث مدارس تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار