افتتاح دو باب مدرسه خیر‌ساز در شهرستان کهگیلویه

یاسوج (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد امسال ۱۲۴ فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی در استان به بهره‌برداری رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو باب مدرسه خیر‌ساز در شهرستان کهگیلویه

رضا حسینی نیک در آئین افتتاح این مدارس که با حضور برخی مسئولان استانی و شهرستانی دو باب مدرسه خیرساز در روستاهای چغل و کلایه شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسید، گفت : این مدارس شامل یک باب مدرسه ابتدایی در روستای چغل و یک باب مدرسه متوسطه اول در روستای کلایه است.

وی افزود : مدرسه روستای کلایه با مشارکت خانواده مرحوم علی ضامن پیمان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و مدرسه ابتدایی چغل توسط بنیاد خیریه موج مهربانی با اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال ساخته شد.

حسینی نیک اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۴ فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی به فضاهای آموزش و پرورش استان افزوده شد و برای سال تحصیلی جدید نیز ۵۰ فضای آموزشی در دست ساخت است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دهدشت گفت: مدرسه ابتدایی چغل دارای ۱۹ دانش آموز و مدرسه متوسطه اول کلایه دارای ۴۰ دانش آموز است که با بهره برداری از این باب مدرسه، دانش آموزان در این دو روستا از فضای آموزشی مناسب بهره مند شدند .

فریدون فاطمی با بیان اینکه در آموزش و پرورش منطقه دهدشت ۲۱ هزار دانش آموز در همه مقاطع تحصیلی مشغول تحصیل هستند، افزود: با وجود همه خدمات نظام در خصوص ساخت فضاهای آموزشی اما، ۴۰ مدرسه در این منطقه نیز نیاز به تخریب و بازسازی دارد که انتظار است خیران در این زمینه همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار