بزرگترین مجتمع آموزشی شمال کشور به بهره‌برداری رسید

تهران (پانا) - مجتمع آموزشی حیات طیبه برکت شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی شمال کشور و دو هزارمین مدرسه برکت با حضور مسئولان ملی و استانی در ساری به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۵۲۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین مجتمع آموزشی شمال کشور به بهره‌برداری رسید

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، دو هزارمین مدرسه برکت در قالب مجتمعی مجهز و مدرن با ظرفیت پذیرش دانش‌آموز در همه مقاطع تحصیلی با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و بنیاد برکت با حضور سرپرست ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)، استاندار، رئیس سازمان نوسازی مدارس، نمایندگان مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و جمعی از مسئولان استان گشایش یافت.

مجتمع آموزشی - فرهنگی حیات طیبه ساری، پروژه‌ای ملی در قالب مجموعه‌ای از زیرساخت‌های آموزشی، ورزشی و رفاهی با مساحت زیربنای مجموع ۱۰ هزار متر مربع است که با همکاری اداره‌کل نوسازی مدارس مازندران و بنیاد برکت ساخته شده است.

این مجتمع بزرگ فرهنگی - آموزشی که به همه زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی مجهز است با صَرف هزینه‌‌ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و در همه مقاطع تحصیلی پذیرای دانش‌آموزان خواهد بود.

مجتمع آموزشی - فرهنگی حیات طیبه ساری با ظرفیت پذیرش ۷۲۰ دانش‌آموز دارای ۲۴ کلاس درس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است که فضاهایی همچون سالن آمفی‌تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه، کارگاه‌های آموزشی، زمین چمن مصنوعی و سایر فضاهای مورد نیاز تحصیلی در آن ساخته شده و یکی از پروژه‌های نمونه کشور بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به شمار می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار