معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

آثار و دستاوردهای به نمایش گذاشته شده در غرفه مادر، نوزاد،کودک و نوجوان دانش‌آموزی است

اصفهان (پانا) -معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش استان اصفهان گفت باید به بحث خانواده و توجه ویژه داشته باشیم . دانش آموزان ابتدایی و  دوره دوم متوسطه آثار و دستاوردهای خود را در  این نمایشگاه ، با فکر خودشان وسایل و کالای ایرانی به نمایش گذاشته اند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آثار و دستاوردهای به نمایش گذاشته شده در غرفه مادر، نوزاد،کودک و نوجوان دانش‌آموزی است

سید احمد بنی لوحی معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش استان اصفهان،درحاشیه افتتاح غرفه مادر ، نوزاد، کودک ونوجوان استان اصفهان در گفت و گو با پانا گفت: « باید به بحث خانواده و توجه ویژه داشته باشیم. دانش آموزان ابتدایی و متوسطه آثار و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه ، با فکر خودشان وسایل و کالای ایرانی درست کرده اند، و این یعنی مدیریت درست در سطح دانش آموزی،انشاالله که دانش آموزان ما در عرصه های مختلف موفق و پیروز باشند.»
علیرضا مجلسی فر رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش در گفتگو با پانا گفت :« آثاری که به خصوص در بحث صنایع دستی و هنری از دانش آموزان و هنر جویان در هنرستان های مختلف سطح استان اصفهان به نمایش گذاشته شده است، در حد استاد کارهایی هستند که بعضاً در میدان امام کار می کنند و محصولات این نمایشگاه از آثار ارزشمندی است که در ویترین ها و جشنواره های فرهنگی، هنری کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

دانش آموز خبر نگاران: ستایش و ستاره کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار