همایش دانش آموزی «نسل ظهور» در قم برگزار شد

قم(پانا)- همایش دانش آموزی «نسل ظهور» در آستانه نیمه شعبان، صبح امروز با حضور دانش آموزانی از کشورهای مختلف مقیم قم، در سالن شهید سلیمانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش دانش آموزی «نسل ظهور» در قم برگزار شد

همایش دانش آموزی «نسل ظهور» در آستانه نیمه شعبان، صبح امروز با حضور پسران دانش آموز از کشورهای مختلف مقیم قم، در سالن شهید سلیمانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این همایش، ابتدا دانش آموزان در حالی که لباس و پوشش ملی مخصوص را بر تن داشته و پرچم کشورهای خود را بدست گرفته بودند، در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران اجتماع کرده و با تشکیل حلقه وحدت و سردادن دعای فرج، به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج) ادای احترام و برای ظهور آن حضرت دعا کردند.

در ادامه دانش آموزان، با همراهی خادمان مسجد مقدس جمکران وارد سالن همایش شدند و پس از اجرای برنامه های متنوع، در یک حرکت هماهنگ با حرکت دادن پرچم ها، سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در این همایش، با گرامیداشت ایام و اعیاد ماه شعبان، بر توجه بیشتر به دانش آموزان اتباع مقیم و اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و بانشاط اردویی با حضور پدران دانش آموزان در اردوگاه های آموزش و پرورش تاکید کرد.

در همایش نسل ظهور، حجت الاسلام محمد امینیان معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، سید علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی قم، نمایندگانی از تولیت مسجد مقدس جمکران و جامعه المصطفی العالمیه، امید محمدی رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان و تعدادی دیگر از فعالان فرهنگی و آموزش و پرورش حضور داشتند.

دانش آموزخبرنگار: محمدحسین جوزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار