به مناسبت گرامیداشت ایام آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

همایش دانش‌آموزی بین المللی «نسل ظهور» در قم برگزار شد

قم (پانا) - همایش دانش‌آموزی نسل ظهور گرامیداشت ایام سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با حضور دانش‌آموزان دختر اتباع کشورهای مختلف مقیم قم در سالن شهید سلیمانی درب 6 مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش دانش‌آموزی بین المللی «نسل ظهور» در قم برگزار شد

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در دومین همایش نسل ظهور اظهار کرد: شرط لازم برای اینکه شما از یاوران امام زمان(عج) و از نسل ظهور باشید این است که خوب درس بخوانید و خوب بفهمید.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم شما دهه هشتادی‌ها به عنوان یاران واقعی آقا امام زمان(عج) در همه اجتماعات و مراسماتی که نام و یاد حضرت مطرح می‌شود، حضور باشکوه و فعالی داشته و با یاد و نام ایشان مانوس باشید زیرا اعتقاد به امامت مهم‌ترین اعتقاد شیعیان جهان است.

در ابتدای مراسم، دانش آموزان با اجتماع در صحن جامع مهدوی و قرائت دعای فرج، با امام و مولای خویش عهد و پیمانی دوباره بستند و سپس با همراهی خادمان مسجد مقدس جمکران راهی سالن شهید سلیمانی، محل برگزاری همایش شدند.

همایش نسل ظهور با اجرای سرود «بیعت می‌کنم » توسط گروه سرود انصارالحسین(ع) همراه بود و شرکت کنندگان در پایان بر سر سفره پربرکت مسجد مقدس جمکران گردهم آمدند.

همایش فوق پیش از این با همت سازمان دانش آموزی قم، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و همکاری مسجد مقدس جمکران ویژه پسران برگزار شده بود.

در این همایش، حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، سید علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی قم و مسئولانی از مسجد مقدس جمکران و دیگر مراکز مرتبط حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: ملیکان رنجبر هارونیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار