برای یک دوره ۴ ساله

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هنربال ماند

مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال با انتخاب مجدد علیرضا پاکدل به عنوان رئیس این مجموعه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هنربال ماند

مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال صبح امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور دبیرکل کمیته المپیک و اعضای اصلی مجمع در محل سالن فارسی آکادمی کمیته المپیک برگزار شد.

منصور نیک پناه چند روز قبل انصراف داد و یک روز قبل از برگزاری انتخابات تنها سه کاندیدای نهایی تایید صلاحیت شدند که علیرضا موسویان پیش از مجمع به صورت کتبی انصراف خود را اعلام کرد.

در پایان از بین ۶۱ رای علیرضا پاکدل با ۵۹ رای قاطع رئیس فدراسیون هندبال شد. مسعود الماسی هم دو رای آورد.

علیرضا پاکدل رئیس فعلی فدراسیون هندبال در ابتدای صحبت‌های خود گزارشی را حضور چهارساله خود ارائه کرد و گفت: ما ۸ سهمیه جهانی و ۷ مدال کسب کردیم. تمام بدهی‌ها را تسویه کرده و با حضور بزرگترین حامی مالی راهی رقابتهای مختلف شده و این سهمیه‌های جهانی با حضور همین حامی مالی بدست آمده است.

او همچنین در پایان رای گیری با تشکر از اعضا گفت: این رای کار من را در این فدراسیون سخت می‌کند چرا که باید بتوانیم در این مسیر بهتر کار کنیم. قطعاً در چهار سال آینده کار سختی داریم و انتظارات از هندبال بالا رفته است و ما نیازمند این هستیم این همدلی‌ها برای پیشبرد اهدافمان بیشتر شود.

در این مجمع محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پر قدمت‌ترین باشگاه فعال در هندبال در مجمع حاضر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار