رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در جشنواره علمی شهید چمران:

شهید چمران الگوی یک استاد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی است

۳۹ نفر در اولین جشنواره علمی شهید چمران به عنوان برگزیده ملی انتخاب شدند که از آن‌ها تقدیر شد/ استادیار دانشگاه فرهنگیان برگزیده اولین جشنواره علمی شهید چمران

تهران (پانا) - اولین جشنواره علمی شهید چمران صبح امروز با حضور اساتید دانشگاه و مدرسان پژوهشی مراکز علمی سراسر کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شهید چمران الگوی یک استاد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی است

محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و رئیس جشنواره علمی شهید چمران صبح امروز در این جشنواره اظهار کرد: تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه مبحث علم و فناوری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، یکی از اهداف مهم این جشنواره است. همگرا کردن ظرفیت‌های علم و فناوری در سطح کشور برای پیگیری اولویت‌های مورد نیاز کشور از موارد مهمی است که در جشنواره علمی شهید چمران به آن پرداخته شده است.

وی تاکید کرد: جشنواره علمی شهید چمران در بخش پژوهشی، آموزشی، فناوری، موضوعات علوم اجتماعی و علوم انسانی با هدف رویکردهای ملی و استانی در راستای تحقق شعار سال قدم برداشته است.

مردانی افزود: در این جشنواره همه اساتید و مدرسان آموزش عالی و مراکز پژوهشی سراسر کشور در موضوعات مختلف کتاب، مقاله، طرح پژوهشی، راهنمایی رساله، داوری طرح پژوهشی، تدوین بسته‌های سیاستی، کسب و کار و ... آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند که در نهایت تعداد ۱۹ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد. این آثار طی دو مرحله استانی و ملی مورد بررسی قرار گرفت که ۳۸۴ برگزیده معرفی شدند و ۳۹ نفر برگزیده ملی در نهایت معرفی شدند که امروز از آنها تقدیر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: اینکه این جشنواره به نام جشنواره شهید مصطفی چمران نام‌گذاری شده است، نشان‌دهنده این است که این شهید عزیز الگوی تراز یک استاد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری است. شخصیتی علمی که با رتبه علمی بالا موفق به کسب کرسی استادی می‌شود و در عین حال به همه این پشتوانه‌ها پشت پا می‌زند و در زمان نیاز کشور به کشور مراجعه می‌کند و در صفوف مقدم از میهن دفاع می‌کند.

وی گفت: کسانی که امروز به دنبال پناه بردن به آغوش دشمن هستند بدانند که شهید چمران زمانی برای دفاع از کشور بازگشت و ما امروز قدردان این افراد هستیم که برای ما الگو به شمار می‌روند.

استادیار دانشگاه فرهنگیان برگزیده اولین جشنواره علمی شهید چمران

حمیدرضا مشهدی، استادیار دانشگاه فرهنگیان در رشته مدیریت برنامه‌ریزی درسی از قزوین در بخش کرسی مناظره، نقد و نظریه‌پردازی اولین جشنواره علمی شهید چمران توانست به مقام دوم این بخش دست پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار