معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

تعیین ۲۰۰ مدرسه و ۱۴ مرکز رفاهی برای طرح اسکان نوروزی ۱۴۰۲

ساری(پانا)- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران در جلسه ستاد اسکان اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران از تعیین ۲۰۰ مدرسه و ۱۴ مرکز رفاهی برای طرح اسکان نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تعیین ۲۰۰ مدرسه و ۱۴ مرکز رفاهی برای طرح اسکان نوروزی ۱۴۰۲

«محمد اسماعیل قربانی» در ابتدای این جلسه گفت: در راستای اجرای سیاست‌های وزارتی در حوزه اسکان مسافران در نوروز، اداره‌ کل آموزش و پرورش استان مازندران ۲۰۰ مدرسه و ۱۴ مراکز رفاهی را برای تحقق این هدف و رفاه حال فرهنگیانِ مسافر مهیا کرد.

وی افزود: با توجه به این‌ که امسال ررزو اتاق‌ها به‌ صورت اینترنتی در سامانه eskan.medu.ir انجام می‌شود، ستاد اسکان استان جهت رفاه حال فرهنگیانِ مسافر، آدرس همه مدارس منتخب شهرستان و مراکز رفاهی را در سامانه مذکور ثبت کردد.

قربانی خاطرنشان کرد: هر فرهنگی مسافر می‌تواند وارد سامانه مذکور شود و به صورت آنلاین، اتاق مورد نظر خود را رزرو کند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران افزود: اجرای طرح اسکان نوروز ۱۴۰۲ از هفته آخر اسفندماه شروع می‌شود و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد.

وی همچنین گفت: جهت رفاه حال مسافران و آشنایی آنان با مراکز دیدنی مازندران، پوسترِ اماکن مذهبی، تاریخی، زیارتگاه‌ها و مراکز تفریحی طراحی و چاپ شد و هم در مراکز اسکان در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت و هم نسخه پی‌دی‌اف آن در شبکه اطلاع‌رسانی شاد در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

قربانی همچنین از برگزاری فرهنگ کتابخوانی در هر مدرسه منتخب اسکان، برگزاری نمایشگاه برنامه ویژه مدرسه، برگزاری نمایشگاه دست‌ ساخته‌های بومی محلی ویژه مدارس مناطق عشایری، برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی و پخش اذان یومیه از بلندگوهای اماکن اسکان در ایام یاد شده خبر داد.

وی گفت: کلاس‌ها در مدارس منتخب به سه درجه «اتاق ویژه»، «اتاق الف» و «اتاق ب» انتخاب و مجهز شدند و برابر آخرین آمار در سراسر استان ۱۵۴ اتاق ویژه، ۸۹۲ اتاق الف و ۴۰۵ اتاق ب به صورت مجهز، آماده پذیرایی از فرهنگیانِ مسافر در ایام نوروز است.

معاون اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران در پایان از بازدید مستمر اعضای ستاد اسکان استان از شهرستان و مناطق و پایش این مراکز خبر داد و گفت: این بازدیدها و پایش‌ها همه با هدف حفظ آمادگی مسئولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار