تکریم مسافران فرهنگی در اولویت ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان‌غربی است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عنوان کرد تکریم مسافران فرهنگی ورودی به استان در اولویت ستاد اسکان آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تکریم مسافران فرهنگی در اولویت ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان‌غربی است

جواد جنگی در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان مستقر در دبستان تاریخی ۲۲بهمن ارومیه افزود: انتخاب این مکان به عنوان مرکز اصلی ستاد اسکان در ارومیه به دلایل مختلفی بوده که هدف اول بازدید مسافران از این مدرسه تاریخی در کنار پذیرش آنان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برای تکریم مسافران فرهنگی این ساختمان نزدیکترین مکان به اداره کل بوده است تا در صورت بروز مشکل در اسرع وقت مسائل گردشگران و مسافران فرهنگی ورودی به استان و ارومیه پیگیری و رفع شود.

وی با بیان اینکه 12 مدرسه و مکان های دیگر از قبیل باشگاه فرهنگیان در ارومیه پذیرای گردشگران فرهنگی در ایام سفرهای تابستانی هستند بیان کرد: با هدف آشنایی مسافران و گردشگران با بناهای تاریخی شهر تصاویر بناهای متعدد و آثار تاریخی فاخر ارومیه و استان در این بنا نصب شده است.

پذیرایی از مسافران فرهنگی در ایام تابستان در محیط سرسبز دبستان تاریخی 22 بهمن ارومیه نیز از تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار