عضو شورای شهر تهران خواستار شد؛

تاکسیرانی مشکل قرارداد سرویس دانش‌آموزان استثنایی را حل کند

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه قرارداد سرویس دانش آموزان استثنایی هنوز منعقد نشده است، گفت هنوز مبالغ به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود و نیاز است که تبدیل به قرارداد شود و تاکسیرانی باید به شکل حقوقی حل مساله کند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکسیرانی مشکل قرارداد سرویس دانش‌آموزان استثنایی را حل کند

میثم مظفر در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه عدم گفت‌و‌گو بین مدیران سازمان تاکسیرانی و تاکسیرانان چالش‌های زیادی ایجاد می‌کند، اظهار کرد: این شکاف و عدم گفت‌وگو آستانه تحمل را کاهش می‌دهد و امروز تاکسیرانان در فرودگاه مهرآباد نسبت به نرخ کرایه اعتراض داشتند و از خدمت سر باز زدند.

وی افزود: اگر روز گذشته مدیران در فرودگاه حضور پیدا کرده و با رانندگان صحبت می‌کردند، امروز اینگونه نمی‌شد چراکه نرخ کرایه دست شهرداری است و در روزهای آینده در شورا بررسی می‌شود.

مظفر تأکید کرد: امیدواریم شورا نیز به نیاز و مطالبات تاکسیرانان پاسخ مثبت دهد و نرخ را متناسب با نیاز آنها و در نظر گرفتن شرایط جامعه و معیشت مردم مصوب کند.

وی با بیان اینکه قرارداد سرویس دانش آموزان استثنایی هنوز منعقد نشده است، یادآور شد: هنوز مبالغ به صورت علی الحساب پرداخت می شود و نیاز است که تبدیل به قرارداد شود تا ذی نفعان و شرکت ها امنیت روانی داشته باشند؛ پیش پرداخت به معنای حل مساله نیست و تاکسیرانی باید به شکل حقوقی حل مساله کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار