معاون پرورشی و تربیت بدنی بروجن:

امور تربیتی بوجود آمد تا فرهنگ اسلامی را گسترش دهد

بروجن (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی بروجن هدف از تشکیل نهاد امور تربیتی را گسترش فرهنگ اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی بوجود آمد تا فرهنگ اسلامی را گسترش دهد

در آستانه ورود به هفته تربیت صبحگاه مشترک تشکل های دانش آموزی با موضوع مربی و تربیت به صورت نمادین در متوسطه اول شهاب برگزار شد.

همزمان با فرارسیدن سالروز 8 اسفند، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، ویژه برنامه گرامیداشت هفته تربیت با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بروجن در دبیرستان شهاب برگزار شد.

در این برنامه سید شجاع درخشان، معاون پرورشی اداره ضمن تبریک این ایام گفت: بی شک استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد. مهم ترین وسیله این انتقال آموزش و پرورش است و مدرسه مهم ترین واسطه انتقال دانش و ارزش ها است بر همین اساس امور تربیتی در مدارس بوجود آمد تا فرهنگ اسلامی را گسترش دهد و دانش آموزان را به حرمت نهادن و عمل به ارزش های اسلامی ترغیب کند.»

وی افزود: اکنون در سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی، فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های مجموع همکاران خدوم امور تربیتی بویژه، کارکنان پرتلاش و دلسوز امور پرورشی مدارس این شهرستان و با نوید آینده روشن و درخشان این نهاد، از همه دست‌اندرکاران و برنامه ریزان امور پرورشی و فرهنگی تشکر و قدردانی می‌کنم.

در ادامه دانش آموزان با اجرای سرود همگانی و سایر برنامه های متناسب با موضوع، از مربی پرورشی خود قدردانی کردند.

دانش آموز خبرنگار:ساغر مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار