نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

فعالیت‌های معلمان و مربیان استان شایسته‌ تقدیر است

زنجان(پانا)-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه شغل معلمی به جهت تربیت انسان شباهت زیادی با وظیفه پیامبران الهی دارد گفت گزارش های موجود بیانگر آن است که فعالیت‌های معلمان و مربیان استان شایسته تقدیر است که مایه‌ خرسندی است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های معلمان و مربیان استان شایسته‌ تقدیر است

آیت الله علی‌خاتمی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جلسه دیدار با جمعی از فعالین تربیتی، معلمان و مربیان تربیتی را مخاطب قرار داد و گفت: شما معلمان و مربیان یکی از سخت ترین شغل ها را دارید زیرا مخاطب شما دانش آموزان هستند، یعنی شما با انسان سر و کار دارید و انسان موجودی است که بر خلاف اشیا که فاقد حس و عاطفه اند، سرشار از عاطفه و احساس است. از این رو ممکن است گاهی با یک کلمه یا یک جمله شما، کل شخصیت یک فرد دستخوش تغییر قرار گیرد.
آیت الله خاتمی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) ‌که ماموریت پیامبران را تربیت انسان می دانستند افزود: وظیفه شما نیز همچون پیامبران است؛ زیرا شما هم به کار تربیت انسان مشغول هستید. بنا بر گزارش های موجود فعالیت قریب به اتفاق معلمان و مربیان ما شایسته تقدیرند و این مایه خرسندی است.
امام جمعه زنجان عاطفه ای از جنس مهر مادران را برای معلمان دوره اول ابتدایی ضروری برشمرد و در توصیه های خود به مربیان پرورشی اظهار داشت: مهارت های زندگی را به دانش آموزان بیاموزید. دانش آموزان را علاقمند و مسئول نسبت به شهر و کشور خود و قدردان خود تربیت کنید. ما ایرانی و مسلمان هستیم. آشنایی با تمدن دیرینه کشور و علاقمندی به این هویت ریشه دار، سبب علاقمندی به کشور و تلاش برای آینده بهتر خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان به مربیان پرورشی توصیه کرد که سنگ صبور و محرم دانش آموزان باشند زیرا آینده کشور و تربیت نیروی انسانی به کار آنها وابسته است.

گفتنی است به مناسبت هفته امور تربیتی روز یکشنبه جمعی از فعالین حوزه تربیتی اداره کل‌ آموزش و پرورش استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار