معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار می‌کند:

اجرای رادیو تربیت توسط خبرنگاران دانش‌آموز پانا در هفته تربیت اسلامی

ملارد(پانا) - به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و خبرگزاری پانا، خبرنگاران دانش‌آموز پانا این استان، به مدت یک هفته و طی هفته تربیت اسلامی، به اجرای رادیویی در رادیو تربیت باهدف معرفی شاخص‌های تربیت اسلامی، خواهند پرداخت.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای رادیو تربیت توسط خبرنگاران دانش‌آموز پانا در هفته تربیت اسلامی

این اجراهای رادیویی که با همکاری روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، برپا می‌شود، از تاریخ ۸ تا ۱۴ اسفندماه مصادف با هفته تربیت اسلامی، با حضور مهمانان رادیویی و بخش‌هایی دارای ظرفیت هم‌افزایی با حوزه پرورشی و تربیتی، برگزار می‌شود.

هدف از این حرکت فرهنگی، نمایش توانایی‌های دانش‌‌‌آموزان خبرنگار پانا و به معرض نمایش گذاشتن آثار تربیت اسلامی و نقش پررنگ آن در پرورش دانش‌آموزانی پویا، خلاق، متعهد و مستعد در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، ادبی و سیاسی است.

از دیگر اهداف تربیتی این طرح، پرورش دانش‌آموز خبرنگارانی سخنور و توانا در فن بیان و اجرا جهت معرفی اهداف و قابلیت‌های خبرگزاری پانا و جهاد تبیین است.

معرفی شاخص‌های تربیت اسلامی از دیدگاه و به روایت مدعوین برنامه رادیویی با اجرای خبرنگاران پانا شهرستانهای تهران، از دیگر رویکردهای اجرای این برنامه است.

این برنامه رادیویی هرروز بصورت زنده از کانال ترنم مهر شبکه شاد برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار