بمناسبت فرارسیدن هفته امورتربیتی:

مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش استان زنجان از زحمات مربیان پرورشی تقدیر کرد

زنجان(پانا)-مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان زنجان در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته امور تربیتی،از زحمات مربیان مدارس تقدیرو تشکرد کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش استان زنجان از زحمات مربیان پرورشی تقدیر کرد

علی اسماعیلی،مدیر کل آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی پیام تبریک صادر کرد؛
متن پیام به شرح ذیل است:

«نهال زیبای امور تربیتی هر سال در 8 اسفند آبیاری می شود ،تا درختش پر بارتر از روزهای قبل به بار بنشیند و باغبانانی که با جان و دل ، حتی به بهای جان فشانی خود ، از این درخت مقدس پاسداری می کنند ، علف های هرز را دست چین میکنند تا مبادا گزندی به این درخت پر بار برسد. بادهای سرد و خاموشی که هر از گاهی شروع به وزیدن می کنند و تمام تلاش خود را انجام می دهند تا وجود زیبای باغ را از نعمت این درخت گنجینه تربیت اسلامی سست کنند، اما نمی دانند ریشه این درخت، محکم تر و استوارتر از هر سال می شود چون با شیره جان انسان هایی آبیاری گشته است که عاشقانه و عارفانه عمر خود را صرف نگهداری از آن کرده اند.


چگونه می توان قدر شناس انسانهایی بود که گاهی گرد و غبار پای تخته بودن را با جان و دل می خرند، با کودکان سرزمینم هم آوا می شوند و لحظه های زیبایی را، با سرودهای عاشقانه و ملی سرزمین زیبای ایرانم نثار جان های تشنه کودکان این مرز و بوم می کنند، هم نفس قاریان قرآن می شوند تا صوت زیبای کلام حق را شیره جان نونهالانی کنند که تشنه یافتن حق از باطل هستند،پا به پای گام های کوچک کودکان،گام در کوچه ها و خیابانهایی می نهند تا طنین زیبای الله اکبر را جهت قدرشناسی از بزرگ مردانی سردهند که بزرگی و عزت را افتخاری ناتمام برای ایران و ایرانی آفریدند، ناز کودکان را در سرمای پاییز و زمستان می کشند ، با صبحگاه و ظهرگاه با فرزندان سرزمینم همراه می شوند تا شروعی زیبا و پر از نشاط را با یاد و نام خدای بزرگ رقم بزنند و هیاهوی زنگهای تفریح را با جان و دل می شنوند تا جانی دوباره بگیرند و هزاران برگ را در دفتر زرین خدمت خود رقم می زنند با تکیه بر واژه زیبای بی ادعا بودن.


آری! هر چند زبان قاصر است و با هیچ کلامی نمی توان قدردان این بزرگواران بود اما به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " به نوبه خود در برابر این بزرگواران سر خم نموده و با زبان ادب ، سر تعظیم فرود آورده و خدا قوت عرض می نمایم.
هفته تربیت اسلامی فرصتی است جهت قدردانی از این مربیان زحمتکش وتوانا...


آری! هر چند زبان قاصر است و با هیچ کلامی نمی توان قدردان این بزرگواران بود اما به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " به نوبه خود در برابر این بزرگواران سر خم میکنیم و با زبان ادب ،سر تعظیم فرود می آورم و خدا قوت می گویم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار