معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

اداره یک‌ روز مدارس توسط شوراهای دانش‌آموزی در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از اداره یک روز مدارس توسط شوراهای دانش‌آموزی مدارس در قالب طرح «ایما» در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اداره یک‌ روز مدارس توسط شوراهای دانش‌آموزی در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروش؛ اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح «ایما» با عنوان اداره یک روز مدارس ایران توسط دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به روزشمار هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی افزود: این طرح همزمان با هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی و در روز ۱۰ اسفند در مدارس سراسر کشور اجرا می‌شود.

باقرزاده ادامه داد: در قالب این طرح، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، دانش‌آموزان در فضای مدرسه، فرصت‌های متنوعی برای مشارکت به دست می‌آورند و هر کدام قابلیت‌ها و استعدادهای خود را به نمایش می‌گذارند.

این مقام مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان در این روز، اجرای تمام امور مدرسه را به صورت کامل در قالب نقش مدیر، معاون، مشاور، مربی پرورشی، امام جماعت، مربی سلامت مدرسه را بر عهده می‌گیرند.

وی همچنین بیان کرد: این طرح توسط دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله سازمان دانش‌آموزی، گروه‌های جهادی و سفرهای تربیتی و شورای دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار