مشکلات نسخ الکترونیک به سامانه ۱۴۲۰ اعلام شود

تهران (پانا) - مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین‌اجتماعی گفت مشکلات مردمی در حوزه نسخه‌های الکترونیک از طریق مرکز ارتباطات مردمی تامین‌اجتماعی دریافت و با ذکر جزئیات به معاونت‌های سازمان انتقال داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات نسخ الکترونیک به سامانه ۱۴۲۰ اعلام شود

به گزارش ایرنا محمدمنصور عظیم‌زاده اردبیلی اظهار داشت: در سراسر دنیا «سازمان تامین اجتماعی» که به عنوان یک سازمان خدمت‌رسان در جامعه شناخته می‌شود، باید بتواند ارتباط و تعامل با ذینفعان (بیمه‌شدگان) را حفظ کرده و به جامعه هدف پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: اکنون در حوزه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین‌اجتماعی هم به منظور افزایش سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان، مشکلات ذینفعان نظیر مشکلات مربوط به نسخ الکترونیک از طریق درگاه‌های ارتباطی سازمان ثبت شده و با ذکر جزئیات به معاونت‌های مربوطه (اعم از معاونت درمان و...) جهت رفع مساله انتقال داده می‌شود.

وی افزود: در حوزه خدمات بستری، سرپایی، مشاوره‌ای، طرح ۳۰۷۰ (ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجع از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی به شعب و کارگزاری‌های این سازمان) و... نیز به صورت مستمر گزارشات نظرسنجی و تحلیل داده ارزیابی شده و مردم می‌توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی سازمان، سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را به ثبت برسانند.

عظیم‌زاده اردبیلی اضافه کرد: سوالات پرتکرار در حوزه استحقاق درمان، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، خرید سوابق سربازی، بیمه بیکاری و... نیز در سازمان به عنوان یک منبع اطلاعاتی (داده) برای رفع مساله مکاتبه و ثبت می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین‌اجتماعی با بیان اینکه نتایج نظرسنجی و رضایتمندی جامعه هدف در یک سازمان باید به صورت لحظه‌ای ارزیابی شود، تاکید کرد: پایگاه ارتباطی با ذینفعان یک ارگان بهترین مرجع دریافت اطلاعات جهت بهبود عملکرد مجموعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار