فرزندان شاهد، سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند

تهران (پانا) - در نشست صمیمی با فرزندان معزز شاهد فرهنگی آموزش وپرورش منطقه ۵، جهان آرا؛ رئیس اداره امورشاهد و ایثارگران شهر تهران، فرزندان شاهد را به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان شاهد، سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند

در نشستی صمیمی، محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۵، جهان آرا؛ رئیس اداره امورشاهد و ایثارگران شهر تهران، مشایخ؛ مسئول و کارشناسان امور شاهد و ایثارگران منطقه با فرزندان شهدای شاغل در منطقه ۵ در سالن این سینا، دیدار و گفتگو کردند.

جهان آرا ضمن تقدیر از زحمات مسئولین امورشاهد و ایثارگران منطقه به ویژه محسن مطلبی، در اشاره به فرزندان شاهد فرهنگی، اظهار کرد: شما فرزندان شاهد به عنوان سرمایه های اصلی نظام و انقلاب هستید و ما خادمین شهدا هستیم و قطعاً می‌بایست یاد این شهدای والامقام را گرامی بداریم و در مسیر حرکت آنها گام برداریم.

در ادامه محسن مطلبی، با بیان اینکه بدون شک خون شهیدان نگهبان و نگه دارنده نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: همواره در طول تاریخ پس از اسلام، شهادت طلبی، روحیه‌ای ارزشمند برای حفظ و حراست از ارزش‌های دینی بوده و لازم است این روحیه حفظ و تقویت شود.

مدیر منطقه ۵ با تاکید بر اهمیت حفظ روحیه ایثار و از خود گذشتگی اظهار کرد: در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه استکبار همواره در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده و دلیل آن را باید در همین روحیه ایثار، از خود گذشتگی و شهادت طلبی مردم جستجو کرد.

مشایخ نیز با اشاره به نقش شهدای انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک همه ما امنیت و آرامش خود را مدیون و وام دار خون شهدا هستیم.

وی اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی و صحنه های در حال اختلاف افکنی بین اقشار مختلف جامعه و ایجاد بدبینی نسبت به نظام و انقلاب است که این موضوع وظیفه ما و شما را سنگین تر می کند.

مسئول امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه منطقه ۵ از نظر تعداد شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر جزو مناطق اول شهر تهران بوده تصریح کرد: یکی از عوامل مهم حفظ نظام و انقلاب اسلامی وجود پربرکت خانواده شهدا و ایثارگران است و وجود تعداد زیادی از خانواده این عزیزان در منطقه ۵، تکلیف ما را دو چندان کرده است.

شایان ذکر است در ادامه این دیدار فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش منطقه ۵ به بیان دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار