معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

اردوهای راهیان نور، یک عملیات بزرگ فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، برگزاری اردوهای راهیان نور را به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی با تاثیرگذاری زیاد در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل‌های آینده دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور، یک عملیات بزرگ فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

در دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور با عنوان «از مدرسه تا مدرسه» در منطقه ۵، با حضور مدیران ۲۷ مدرسه منتخب از مقطع متوسطه اول و دوم، جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، خدیجه آزاد؛ مسئول فرهنگی و هنری، ابراهیم کارگر؛ مسئول فعالیت های دانش آموزی، مسئول بسیج مناطق ۵؛ قطرانی و مسئول بسیج منطقه ۲۲؛ خدایاری، برای اعزام دانش آموزان پسر، به مناطق عملیاتی جنوب، تصمیم گیری و هماهنگی های لازم انجام گرفت.

تعداد۳۰۰ نفر از دانش آموزان پسر به همراه ۳۰ مربی از ٢٧ مدرسه، مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاون پرورشی، معاون پشتیبانی، مسئول ارزیابی عملکرد، مسئول فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه، مسئول دفتر مدیر منطقه و نیروی بسیج و راویان در این سفر خواهند بود و با رعایت دقیق تمامی موارد آیین نامه اردویی وزارت آموزش و پرورش و سپاه، به این اردو اعزام خواهند شد.

سفر راهیان نور پسران منطقه ۵ که قرار بود در تاریخ ۲۴ بهمن انجام شود به دلیل برودت و سرمای هوا به تاریخ ۵ اسفند موکول شد و دانش آموزان از پایه نهم و دوره دوم متوسطه در این اردو شرکت خواهند کرد.

جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، ضمن اعلام اهمیت این اردو در بین پسران، برگزاری اردوهای راهیان نور را به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی با تاثیر گذاری زیاد در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های آینده دانست و گفت: این اردوی معرفتی، سیاحتی و گردشگری فرصتی است تا از طریق محبت و انس با دانش آموزان ارتباط برقرار کرد و با سرمشق قرار دادن و الگو برداری از ایثارگری شهیدان و رزمندگان، مانع لغزش آنها در عرصه های پیش رو شویم.

در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اردوهای راهیان نور و یادمان های زیارتی برای این سفر معنوی، بازدید از پادگان دوکوهه، سد کرخه، یادمان های خرمشهر، اروند و ... در دستور کار قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار