فراخوان ملی پرسش مهر، روحیه پرسشگری را در دانش‌آموزان فعال می‌کند

تهران (پانا) - مسئول فرهنگی و هنری منطقه ۵ آموزش و پرورش تهران، یکی از اهداف فراخوان پرسش مهر را فعال کردن روحیه پرسشگری در دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان ملی پرسش مهر، روحیه پرسشگری را در دانش‌آموزان فعال می‌کند

در بیست و سومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، با هدف ارتقاء سطح آگاهی و پرورش روحیه مشارکت جویی دانش آموزان، جشنواره ای در منطقه ۵، در رشته های پوستر، نقاشی، داستان کوتاه، وب سایت، طراحی، پویانمایی، تصویرسازی و شعر برگزار شد.

در این جشنواره، ۲۵۰ اثر از طرف دانش آموزان منطقه و ۷ اثر از فرهنگیان منطقه ۵ شرکت داده شد و ۶۰ اثر دانش‌آموزی و یک اثر فرهنگی، توسط واحد فرهنگی و هنری منتطقه، منتخب و برای شرکت در پویش استانی ارسال شد.

خدیجه آزاد؛ مسئول فرهنگی و هنری منطقه، در خصوص اعلام نتایج این پویش در سطح منطقه گفت: از جمله اهداف پرسش مهر از طرف رییس جمهور این است که ذهن دانش آموزان در ابتدای مهرماه هر سال به تکاپو انداخته شود و همچنین روحیه پرسشگری در دانش آموزان فعال شود.

وی افزود: بر این باوریم تمامی این موفقیت‌ها در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری همکاران و دانش آموزان به دست آمده و در این راستا نقش معاونین و مربیان پرورشی دلسوز و زحمت کش بر هیچکس پوشیده نیست. شایسته است همه ما شکرگذار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت‌های این عزیزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار