برگزاری نشست  روسا و مدیران ۴۱ ناحیه و منطقه استان اصفهان/ فیلم

اصفهان (پانا) - نشست  روسا و مدیران ۴۱ ناحیه و منطقه استان اصفهان در مباحث علمی، آگاهی‌بخشی و دانش افزایی در سطح استان برای اجرای بهتر برنامه‌ها و قوانین در همه سطوح و کارهای آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  نشست  روسا و مدیران ۴۱ ناحیه و منطقه استان اصفهان/ فیلم

سید علی مدینه، معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: «نشست روسا و مدیران ۴۱ ناحیه و منطقه استان اصفهان برای بحث آموزشی و مباحث فنی برگزار شده است. در این نشست برای انسجام و هماهنگی بهتر و بیشتر در برنامه ها، مسئولین محترم اداره کل به ایراد سخن می پردازند و پاسخگوی مدیران هستند.»

وی افزود: «این نشست علمی، آگاهی بخشی و دانش افزایی در سطح استان برای اجرای بهتر برنامه ها و قوانین در همه سطوح و کارهای آموزش و پرورش است.»

در ادامه محمدرضا نظریان، رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش گفت:«یکی از ارکان مهم پیشرفت هر کشور، توجه به پیشرفت است و آموزش و پرورش به دلیل داشتن مخاطبین بسیار در حوزه دانش آموزی، خانواده ها و معلمین، رمز توسعه یافتگی را از این مخاطبین می دانیم. اگر به پژوهش توجه و حمایت شود، از دوباره کاری ها و انجام دوباره تجربیات غلط دور می شویم و با امید و دادن راهکارهای خلاقانه و جدید و راهکارهای عملیاتی که پژوهشگران به ما می دهند می توانیم چشم انداز آینده را به خوبی ترسیم کنیم.»

وی تاکید کرد: «آزمون تیمز و پرلز زیر نظر انجمن بین المللی مطالعات پیشرفت تحصیلی در سطح دنیا برگزار می شوند. هشتاد کشور در دنیا، از جمله ایران در این مطالعه بین المللی شرکت کرده اند. در سال ۲۰۲۳ دوازده منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان اصفهان شامل ناحیه ۱ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، مناطق شهرضا ، مبارکه ، گلپایگان ، کاشان ، نجف آباد ، شاهین شهر و هرند در پاپایه های چهارم و هشتم در دروس ریاضی ، علوم و خواندن درگیر هستند. این انجمن که در قالب مطالعات هست روند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را می سنجد و از طرفی روشهای تدریس معلمین را ارزیابی می کند.»

دانش اموز خبرنگاران: هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار