بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی در محکومیت اقدام اخیر اتحادیه اروپا

تهران (پانا) - چهار تشکل دانش‌آموزی کشور در بیانیه‌ای مشترک، اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تحریم وزیر آموزش و پرورش و دست گذاشتن غربی‌ها روی نمادهای تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی در محکومیت اقدام اخیر اتحادیه اروپا

اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا در تحریم وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، با صدور بیانیه محکومیت توسط تشکل های دانش آموزی، همراه شد.

متن بیانیه مشترک این چهار تشکل به شرح زیر است:

«دستاوردها و پیشرفت‌های بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها، بار دیگر موجب عصبانیت غربی‌ها شد و آنها را به رفتارهای غیرمنطقی و عصبی واداشت و این واکنش‌ها و رفتارها نشان از این دارد که فرزندان این مرز و بوم، چه در جایگاه وزیر انقلابی و چه در جایگاه دانش‌آموز، معلم و فعال عرصه تعلیم و تربیت، راه خود را به درستی در پیش گرفته‌اند.

بی‌شک دشمنان ایران اسلامی و بدخواهان ملت ایران، به این موضوع آگاه هستند که اجزای نظام تعلیم و تربیت با فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و با تلاش و همت سربازانِ رهبر عزیزمان، در اندیشه ساختن ایران قوی است تا جایگاه متعالی ایران در نظم جدید جهانی تعریف و مستحکم شود. از همین‌رو آمریکا، رژیم کودک کش صهیونیستی و اتحادیه اروپا به خیال خام خود درحال برنامه‌ریزی برای مانع‌تراشی برای ایران اسلامی در این مسیر هستند.

اکنون ریشه‌ی بروز واکنش‌های عصبی و غیرمنطقی از سوی بدخواهان و دشمنان را باید در صلابت، پایبندی و استقامت نظام تعلیم و تربیت در اجرای فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب(مدظله‌العالی) دانست که این روزها بیش از پیش، خود را در عرصه‌هایی همچون اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ردّ نسخه‌های غیرکارشناسی غربی‌ها همچون سند 2030، ارتقای آگاهی دانش‌آموزان درباره ماهیت واقعی استکبار جهانی، آشنایی روزافزون کودکان و نوجوانان کشورمان با هویت ملی و مفاخر ایرانی و اسلامی، تقویت بصیرت جامعه دانش‌آموزان کشور و در یک کلام، ایجاد روحیه امید به آینده در اجزای نظام تعلیم و تربیت نمایان ساخته است.

ما دانش‌آموزان ایران اسلامی در همین فرصت ضمن محکومیت اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا در تحریم وزیر آموزشِ جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نمادهای مهم و پرتلاش نظام تعلیم و تربیت، اعلام می‌داریم که گام‌های استوار و امیدوار خود را در مسیر ساختن ایران قوی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با انگیزه هرچه بیشتر برمی‌داریم و این مسیر روشن را تا رسیدن به قله‌های افتخار و فتح عرصه‌های جدیدِ پیشرفت و تعالی ادامه می‌دهیم.
سازمان بسیج دانش آموزی /سازمان دانش آموزی /اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی /جمعیت جوانان هلال احمر."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار