معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه وزارت آموزش و پرورش:

انجمن اولیای مدارس، پل ارتباطی میان دانش‌آموزان و مدیران است

بهارستان یک (پانا)- معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه وزارت آموزش و پرورش، انجمن اولیای مدارس را پل ارتباطی‌ میان دانش‌آموزان و مدیران دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیای مدارس، پل ارتباطی میان دانش‌آموزان و مدیران است

نشست صمیمانه انجمن اولیای مدارس با حضور حجت‌الاسلام حسین درودی معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولین شهرستانی در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد.

در آغاز این نشست، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان اظهار کرد: وظیفه اصلی انجمن اولیای مدارس، ایجاد ارتباط میان دانش‌آموزان و مدیران است؛ اولیای دانش‌آموزان لازم است در این مسیر به دانش‌آموزان کمک کنند تا بتوانند، ارتباط موثر و خوبی با مدیر داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین انجمن اولیا لازم است استفاده درست از وسایل‌عمومی مدرسه را به دانش‌آموزان آموزش دهند تا دانش‌آموزان، از لوازمی که متعلق به خودشان است، درست استفاده کنند و مدیران مجبور نشوند هزینه‌ای از دانش‌آموزان دریافت کنند.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام درودی صحبت‌های خود را با اشاره به نقش اساسی انجمن اولیا آغاز کرد و افزود: انجمن اولیا، باید روابط عاطفی با دانش‌آموزان داشته باشند تا بتوانند آنها را به درستی هدایت کنند و نیاز‌های دانش‌آموزان را شناسایی کنند؛ این انجمن، زمانی می‌تواند موفق عمل کند که به قلب دانش‌آموزان نفوذ کند و خواسته‌ واقعی دانش‌آموز را درک کند و با او هم‌فکر شود.

در ادامه درودی با تاکید بر افزایس صمیمیت میان انجمن اولیای مدارس و دانش‌آموزان، تصریح کرد: می‌گوییم انجمن اولیای مدارس، زیرا انجمن رفتاری صمیمانه‌تر نسبت به یکدیگر دارند، به همین دلیل می‌توانند بهتر با دانش‌آموزان ارتباط بگیرند و مسیر درست زندگی را به آنها بیاموزند.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار