امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

اهل ایمان به برکت اقامه نماز از نعمت‌های الهی برخوردار خواهند شد

اسلامشهر(پانا)- امام‌جمعه شهرستان اسلامشهردرمراسم تجلیل از فعالان حوزه نمازگفت، نماز غذای روح انسان است و اهل ایمان به برکت اقامه نماز از نعمت‌های الهی برخوردار خواهند شد و محبوب قلب‌ها هستند و در هیچ مواردی نباید از نماز غافل شویم.

کد مطلب: ۱۳۴۹۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اهل ایمان به برکت اقامه نماز از نعمت‌های الهی برخوردار خواهند شد

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم تجلیل از فعالان حوزه نماز که در دبیرستان مفیدی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از احیاء‌کنندگان امر نماز، برگزاری نماز را ادامه راه انبیاء دانست و افزود: در آیات قرآن بر آثار و برکات نماز تاکید شده و اولین چیزی که در جهان آخرت از انسان پرسش خواهد شد، نماز است و اگر نماز مورد قبول واقع شود، سایر اعمال نیز پذیرفته خواهد شد.

امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت: نماز در زندگی فردی و اجتماعی افراد تاثیر بسزایی دارد و غذای روح انسان است و اهل ایمان به برکت اقامه نماز از نعمت‌های الهی برخوردار خواهند شد و محبوب قلب‌ها هستند و در هیچ مواردی نباید از نماز غافل شویم.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد: نماز انسان را از منکر باز می‌دارد و در جمهوری اسلامی بود که نماز در مدارس احیاء شد و از اهمیت نماز در هشت سال دفاع مقدس نیز نباید غافل شدکه نقش بسزایی در پیروزی‌های رزمندگان اسلام داشت.

در این برنامه اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز با تجلیل از خادمین ترویج فرهنگ نماز از طرح نور چشم که با همکاری تمام نیروهای آموزش و پرورش اجرا شد نام برد و همچنین به اجرای طرح اطلس نمازخانه در رابطه با بررسی وضعیت نمازخانه‌های مدارس نیز اشاره کرد.

سپس جواد رزمی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش پرورش اسلامشهر هم در سخنانی خاطرنشان کرد: دانش آموزان،مربیان،مدیران و معلمان مدارس در امر اقامه نماز فعال اهتمام دارند و مطالبه امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه با رویکرد خادمان افتخاری است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار