معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

موسسه منادی تربیت بازوی معاونت پرورشی و فرهنگی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، موسسه فرهنگی منادی تربیت را بازوی معاونت پرورشی و فرهنگی در اجرا و تحقق برنامه‌های مختلف دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
موسسه منادی تربیت بازوی معاونت پرورشی و فرهنگی است

اصغر باقرزاده در نشست با اعضای هیات امنای موسسه فرهنگی منادی تربیت اظهار کرد: تولیدات موسسه منادی تربیت از نظر نیروی انسانی و نوع تولیدات بسیار ارزشمند است که جا دارد از دست اندرکاران این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

وی موسسه منادی تربیت را دارای یک چابکی ویژه خواند و افزود: این موسسه می‌تواند کارهای فرهنگی - هنری مختلفی را در حوزه نشر و تولید کتاب انجام دهد که این موضوع ظرفیت ارزشمندی است.

باقرزاده در ادامه این نشست، موسسه فرهنگی منادی تربیت را بازوی معاونت پرورشی و فرهنگی در اجرا و تحقق برنامه‌های مختلف دانست.

رضا قمرزاده، مدیرعامل موسسه فرهنگی منادی تربیت نیز در این نشست بیان کرد: موسسه فرهنگی منادی تربیت ۳۳ سال پیش تحت عنوان انتشارات تربیت فعالیت می‌کرد که اکنون قریب به ۲۳ سال است به عنوان موسسه منادی تربیت تغییر کرده است.

مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر ادامه داد: در موسسه منادی تربیت از گذشته تاکنون در زمینه‌های مختلف، کارهایی صورت گرفته که بر اساس اساسنامه موسسه، انتشارات جزئی کتاب، بخشی از این موسسه است.

وی با بیان اینکه موسسه منادی تربیت، ریل‌گذاری خوبی برای تحقق برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی است، افزود: این موسسه، یک موسسه فرهنگی است که توسعه و گسترش معارف و فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی در جهت پاسخگویی به مسائل و نیازهای جامعه در راستای ماموریت‌های محوله معاونت، یکی از ماموریت‌های آن است.

قمرزاده همچنین برگزاری ۲۲ دوره نمایشگاه، تولید ۱۴۰۰ عنوان کتاب، برگزیده در دریافت جایزه‌های مختلف و برگزیده در جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان را از جمله فعالیت‌ها و دستاوردهای این موسسه برشمرد.

مدیرعامل موسسه منادی تربیت با اشاره به مطالعه دقیق اساسنامه بر بازنگری ساختار این موسسه تاکید کرد و آن را شرح داد.

وی همچنین خبر داد: ۶۵ عنوان کتاب جدید از سوی موسسه منادی تربیت چاپ شده که این امر برای اولین بار اتفاق افتاده است.

گفتنی است در این جلسه حجت‌الاسلام علی لطیفی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علیرضا عبدی، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی و احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار