همایش تجلیل از ممتازین فرزندان طلاب در قم برگزار شد

قم (پانا) - همایش تجلیل از ممتازین فرزندان طلاب به همت مرکز خدمات حوزه علمیه و با حضور دختران متوسطه، دانشگاهی و حوزوی استان قم در شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از ممتازین فرزندان طلاب در قم برگزار شد

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عباس صالحی کارشناس علوم رسانه ضمن خوشامدگویی و تبریک اعیاد به اهمیت شناخت دنیای مجازی پرداخت و اظهار کرد: زندگی مجازی به مراتب از زندگی حقیقی خطرناک تر است چون شناخت ما از فضای مجازی و تاثیرات آن بر زندگی حقیقی دقیق نیست.

صالحی با اشاره به اثرات رسانه و فضای مجازی بر عقاید انسان گفت: شناخت فضای مجازی مسئله مهمی است چون تاثیرگذارترین فضا بر باورها و عقاید بر انسان به خصوص گروه سنی جوانان است.

وی با تاکید بر اهمیت شناخت رسانه اظهار کرد: جنگ نرم جنگ رسانه ها است، جنگی که اسلحه نمی خواهد و فقط به شناخت نیاز دارد.

در ادامه حجت الاسلام فقیهی، معاون امور خانواده مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم گفت: شما به عنوان فرزندان طلاب الگو و سرمشق بقیه دختران هستید و وظیفه دارید جایگاه خودتان را در تمام عرصه ها ارتقا بدهید.

وی با تاکید بر نقش و وظیفه دختران طلاب در جامعه به شرح خدمات فرهنگی مرکز خدمات برای فرزندان طلاب پرداخت و گفت: مرکز خدمات برای ارتقا سطح علمی شما با موسسه قلم چی قرار داد بسته است و شما با مراجعه به آن می توانید در دوره ها و کلاس ها به صورت رایگان شرکت کنید.

وی ادامه داد: کلاس های هنری نیز با عنوان موسسه اسلامی هنر مختص همسران و فرزندان طلاب به صورت مجازی و با اهدا مدرک معتبر به پذیرفته شدگان آزمون برقرار است.

مراسم با تجلیل و اهدای کارت هدیه به دانش آموزان و نیز غبار روبی ضریح مطهر همراه با مدیحه سرایی نوجوان قمی به پایان رسید.

دانش آموز خبرنگار: زهرا قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار