به همت بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی؛

احداث ۴۲۰ واحد مسکونی تخریب شده در زلزله خوی

تبریز (پانا) - معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از عهده دار شدن مسئولیت ساخت ۴۲۰ واحد مسکونی در شهر فیرورق خوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۴۲۰ واحد مسکونی تخریب شده در زلزله خوی

رادبه با بیان اینکه استان ما به عنوان استان معین بازسازی در زلزله خوی تعیین شده است، افزود: تاکنون آواربرداری ۱۴۴ واحد از خانه‌های تخریب شده در شهر فیرورق اتمام یافته است و از ۲ هفته پیش ۲۴ نفر از نیرو‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با ۲۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در شهر فیرورق حضور یافته اند و کار آواربرداری را پیش می‌برند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ساخت ۴۲۰ واحد، تعمیر ۲ هزار واحد مسکونی شهر فیرورق هم برعهده بنیاد مسکن آذربایجان شرقی است، افزود: تا ۲۵ اسفند ضمن پایان آواربرداری در این شهر، همه این ۲ هزار واحد هم تعمیر و به مردم زلزله زده منطقه تحویل داده خواهد شد.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پرونده ۲۵۰ واحد از ۴۲۰ واحد مسکونی برای صدور پروانه و نقشه کشی به شهرداری ارسال شده است.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۲۱:۴۴ شنبه هشتم بهمن شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند که سه کشته و ۸۱۶ مصدوم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار