با حضور مسئولین اجرایی وزارت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و فرهنگی استان زنجان صورت گرفت: 

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی 

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های جشنواره تجارب برتر تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی 

حسین میرزایی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «در این جلسه گزارشی کامل و مبسوط از عملکرد دبیرخانه ارائه شد و سپس مسائل و موارد اجرائی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.»

میرزایی افزود: «در این جلسه به ایجاد دسترسی در سامانه نورینو به معاونین پرورشی و فرهنگی استان‌ها جهت تعریف کاربری به روسای ادارات امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، ضرورت حل مشکل امکان بارگذاری از سوی ادارات مناطق و نواحی و استان‌ها و نیز مدیران مدارس اشاره شد.»

این مقام مسئول به راهکارهای اجرایی این جشنواره اشاره کرد و گفت: «برخی موارد و ضوابط اداری جشنواره و مسائل و موارد مهم شامل داوری جشنواره، مراسم اختتامیه، تعداد برگزیدگان، تعیین جوایز و... بررسی و راهکارهایی برای اجرای هرچه بهتر آنها اتخاذ شد.

وی اظهار کرد: «در این جلسه در خصوص رفع موارد فنی، مساعدت‌هاو همکاری های وزارت با دبیرخانه کشوری جشنواره تجارب برتر تربیتی هماهنگی های لازم صورت گرفت.»

گفتنی است جلسه هماهنگی برنامه‌های یازدهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی با حضور مسئولین اجرایی وزارت آموزش و پرورش و استان زنجان به عنوان میزبان این جشنواره برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار