برگزاری یادواره شهدا در دبیرستان دکتر سلطانی فارسان

فارسان (پانا) - آیین یادواره شهدا با حضور مسئولان آموزش و پرورش در دبیرستان دکتر سلطانی شهرستان فارسان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدا در دبیرستان دکتر سلطانی فارسان

این آیین به همت دانش آموزان و کادر اجرایی دبیرستان دکتر سلطانی و با حضور وهاب فروزنده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان،جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و خانواده شهدا برگزار شد.

در این برنامه افسانه غفاری، مدیر آموزشگاه ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،حضور میهمانان را خیر مقدم گفت.

در ادامه وهاب فروزنده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان نیز، مهمترین شاخصه شهدا را اخلاص و عرفان آنان برشمرد و گفت: حضور مخلصانه دانش آموزان و نوجوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس نشان دهنده بصیرت و مهین دوستی وافر آنان بود. آن بزرگواران با همان سن کم در جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از کشور و کوتاه کردن دست بیگانه،حماسه ها و جانفشانی های بسیاری را در صحنه دفاع مقدس خلق کردند که یاد و خاطره آنان همواره در قلب های مردم خواهد ماند.

وی لازمه پیشرفت کشور را در اعتماد به جوانان و نیروی داخلی دانست و اظهار کرد: برای پیشرفت و ترقی کشور در عرصه های گوناگون، باید به جوانان ما میدان داده شود و به توانمندی ها و استعدادهای آنان،اعتماد کرد، چرا که راه پیشرفت کشور در اعتماد به نیروی داخلی و نوجوانان است. نمونه آن،اعتماد به نیروهای داخلی و جوانان در دوران جنگ تحمیلی است که سبب شد علاوه بر پیروزی در جنگ، در عرصه های نظامی و موشک سازی نیز ایران به جایگاه های والایی برسد.

اجرای سرود، دکلمه، قرائت وصیت نامه شهدا از جمله برنامه های گوناگون این مراسم بود.

رونمایی از عکس شهید سیروس خسروی به اتفاق خانواده شهید و تجلیل از دانش آموزان فعال پرورشی توسط شهلا محمدی معاون پرورشی دبیرستان نیز پایان بخش،این آیین بود.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار