رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی یک انقلاب قرآنی بود؛ ضرورت توسعه فرهنگ قرآنی در میان دانش‌آموزان و دانشجویان

فرمانده کل سپاه از کتاب «صراط» شامل بخش‌های از قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه رونمایی کرد

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج صبح امروز با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در محل این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی یک انقلاب قرآنی بود؛ ضرورت توسعه فرهنگ قرآنی در میان دانش‌آموزان و دانشجویان

سردار غلامرضا سلیمانی در این مراسم با تبریک مجدد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۱۱۸ هزار از فعالان عرصه قرآن و عترت بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج را رقم زدند. بسیج رویکردهای مفصلی را براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب درباره قرآن و عترت آغاز کرده که انشالله در سال‌های پیش رو توسعه پیدا خواهد کرد. تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی، راه‌اندازی ۳۰ هزار واحد قرآنی در پایگاه‌های بسیج، تربیت ۱۰ میلیون متربی قرآنی و توسعه گروه‌های جهادی قرآنی در دستور کار ما قرار دارد. راه‌اندازی ۵۰۰ دارالقرآن در سطح شهرستان‌ها نیز مورد توجه قرار دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک انقلاب قرآنی بود و در طول ۴۴ سال گذشته اعتلای قرآن در آن مشهود بوده است و باید برنامه‌ریزی درستی برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین تمام اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان انجام شود. یعنی این ضرورت وجود دارد که به‌صورت هدفمند و هوشمند برای جوانان، دانش‌آموزان و سطوح دانشگاهی اقداماتی صورت گیرد. و ما در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. راه‌اندازی ۳۲ دایره تحفیظ قرآن در سطح شهرستان‌ها از جمله مواردی است که در دستور کار بسیج قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد: در بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج، ۶۶ نفر برگزیده در رشته‌های مختلف انتخاب شدند که از آنها تقدیر خواهد شد.

در ادامه این مراسم با حضور فرمانده کل سپاه از کتاب «صراط» شامل بخش‌های از قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار