فرمانده کل سپاه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ درخشش استثنایی، تماشایی و معجزه‌آسای ملت ایران بود

از هیچ آرایش جهانی نمی‌هراسیم، نقشه جامع انقلاب ما تا عصر ظهور و تا پرکردن عالم از ارزش‌های الهی، اخلاق، عدالت و از بین بردن استکبار ادامه دارد

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج صبح امروز با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در محل این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ درخشش استثنایی، تماشایی و معجزه‌آسای ملت ایران بود

سردار حسین سلامی در این مراسم ضمن تبریک مجدد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن مبعث پیامبر اکرم اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام بشیر و نذیر برای تنویر عالم بود. رسول اکرم در کنار کتاب مبین، نور بود تا بشریت آگاه شوند. او برای مومنان رئوف و رحیم بود، او برای سعادت بشریت در تلاش بود. خدا را سپاسگذاریم که ما را از امت او قرار داد. امیدواریم همراه ایشان باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در کنار پیامبر عظیم‌الشان راه را ادامه دهیم. به فضل الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی ما از جنس قرآن هستند، قرآن در روح، اندیشه، در تفکر و آرزوهای او تجلی معنابخشی دارد. خداوند به او خیر کثیر عنایت فرموده است چون با منطق قرآن ما را هدایت می‌کند.

فرمانده کل سپاه درخشش استثنایی و تماشایی و معجزه‌آسای ملت ایران را در راهپیمایی باشکوه و تعیین‌کننده‌شان در این مقطع حیاتی و خطیر جهان اسلام و انقلاب اسلامی ‌تبریک گفت و افزود: آنچه در روز ۲۲ بهمن رخ داد تفسیر آیات الهی در روی زمین بود. ماه‌ها بود که دشمن و استکبار روی زمین توطئه شوم می‌کرد، کبر می‌ورزید، با تصورات و رویاهایی شیطانی برای خاموش کردن انوار پرفروغ الهی اسلامی که از افق انقلاب اسلامی با خورشید ولایت سرزده بود و‌ صفحه زمین را روشن کرده بود. آن‌ها می‌خواستند کشور ما را مملو از شرارت کنند، مملو از مردمی در مقابل اسلام و انقلاب اسلامی؛ این مکر دشمنان ما بود اما خداوند این توطئه را به اهلش بازگرداند. خیابان‌ها پر شد از دل‌های استوار و قدم‌های ثابت، از شکوه ایمان یک ملت، و این یک داستان الهی بود.

وی گفت: ‌خداوند مردم را از این مکر، با صدق خارج کرد. ما مطمئنیم هیچکس غیر از خداوند، رازق نیست. توکل به خداوند کافی است و ما را از هر شری نجات می‌دهد. مردم به خداوند توکل کردند و خداوند کافی است و خدا راه برون‌رفت از سختی‌ها را به توکل‌کنندگان یاد می‌دهد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این راهپیمایی تجلی این آیه شریفه قرآنی بود «وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین». هرچه دشمن شجره خبیثه باطل بکارد بیهوده است چون اینجا بلد طیب است. اینجا سرزمینی نیست که گیاه خبیث در آن کاشته شود. دشمن به این واقعیت رسید، یاس در قلوب دشمنان و امید در دل مردمان ما نشست. دشمن خاموش شد، منجمد شد، فروپاشید. نور خدا درخشید. این ۲۲ بهمن‌ها برای تجلیل از ۲۲ بهمن ۵۷ نیست، بلکه هر ۲۲ بهمن به اندازه آن ۲۲ بهمن تاثیرگذار است. این جریان واقعیت است.

سردار سلامی ادامه داد: آن روز، اول انقلاب ما بود و تا عصر ظهور و تا پرکردن عالم از ارزش‌های الهی، اخلاق، عدالت، از بین بردن استکبار و ... ادامه داد. این نقشه جامع انقلاب ماست. مردم ما در این جریان‌ها فهمیدند که آزادی را نباید با استبداد رسانه‌ای جابه‌جا کرد، نمی‌توان اسلام را با کفر جابه‌جا کرد، اینجا سرزمین اسلام است. آمدن مردم نشانه‌ای از این حقایق درخشان بود‌ و این جای قدردانی ویژه از این مردم دارد، من تک تک قدم‌های این ملت را می‌بوسم و به آن افتخار می‌کنم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ایمانی که مردم از خود نشان دادند آن‌ها را پیروز کرد و خداوند به برکت این حضور مردم، به آن‌ها رحمت داد. این داستان انقلاب ماست، انقلاب ما پیش می‌رود و وسعت می‌یابد، مسلمانان فوج فوج به آن می‌پیوندند، گام‌های بلند برخواهند داشت و ما در ظرف این سنت الهی زندگی می‌کنیم. نه از اروپا و آمریکا و همه اشرار عالم نمی‌ترسیم، از هیچ آرایش جهانی نمی‌هراسیم.

سردار سلامی در ادامه ضمن تبریک به برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج گفت: شفا و رحمت در قرآن است. خداوند در قرآن از هیچ‌چیزی فروگذار نکرده است پس از آن بهره بگیرید چون تنها راه سعادت ماست. بسیجیان همگی باید مروج قرآن باشند و به آن عمل کنند، با آن مانوس شوید، الگوی صحیح زندگی در قرآن است. سنت‌های الهی را برای راه آینده فرا بگیرید و به آن‌ها عمل کنید. جامعه ما باید هرچه بیشتر از عطر روح‌بخش قرآن بهرمند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار