مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲:

نخبه‌شناسی و استعدادپروری باید در تمام مدارس اجرایی شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲، بر اجرایی شدن نخبه‌شناسی و استعدادپروری در تمام مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نخبه‌شناسی و استعدادپروری باید در تمام مدارس اجرایی شود

همایش تجلیل از افتخارآفرینان و نخبگان دانش آموزی منطقه۲ در بخش های علمی، قرآنی، ورزشی و فرهنگی و هنری برگزیده جشنواره های استانی و کشوری با حضور علی عزتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۲ و تعدادی از معاونین و کارشناسان اداره و با شرکت ۱۰۶ نفر از دانش آموزان برگزیده، خانواده های آنان و میهمانانی از دانشگاه صنعتی شریف و دیگر مراکز علمی و فرهنگی در پژوهش سرای جابربن حیان برگزار شد.

علی عزتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در آغاز این همایش ضمن عرض خیر مقدم به دانش آموزان برگزیده و دیگر میهمانان مراسم طی سخنانی چهار کلید اصلی پیشرفت را هدف، امید، اعتماد به نفس و برنامه ریزی عنوان کرد و از همه دانش آموزان خواست که برای رسیدن به توفیقات بیشتر این کلید واژه ها را در همه حال مد نظر داشته باشند.

اجرای سرود گروه بین المللی صفیر عشق دبیرستان فرهنگ منطقه ۲، شاهنامه خوانی و شعرخوانی چند دختر دانش آموز از دیگر برنامه های این همایش قبل از مرحله اهدای جایزه به نخبگان منطقه بود.

در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثار و دست ساخته های علمی، هنری و پژوهشی دانش آموزان مدرسه میر عابدینی، مدرسه استعدادیابی فن تیوب و موسسات دانش بنیان زانکو، صدرا مهر و دانش پژوهان منطقه برپا شده بود.

یکی از مهمترین بخش های این همایش، بخش رونمایی از کتاب نام آوران آموزش و پرورش منطقه ۲ بود که قرار است با تکنولوژی واقعیت افزوده چاپ شود و به گفته مدیر آموزش و پرورش منطقه پس از طی فرایند دریافت مجوزهای قانونی چاپ و منتشر خواهد شد.

خبرنگار: محمد عمرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار