پایان رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان متوسطه دوم شهرستان شهریار

شهریار (پانا)_ رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان شهرستان شهریار، در سالن فجر وائین با قهرمانی تیم امیرکبیر و نایب قهرمانی تیم علوی و عنوان سوم مشترک به تیم‌های دارالفنون و تلاشگران رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۷۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پایان رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان متوسطه دوم شهرستان شهریار

تیم والیبال امیرکبیر با سرمربی‌گری بهروز محمودی توانست بر تمامی رقیبان خود پیروز شود و با اقتدار به عنوان قهرمانی برسد. این مسابقات با شرکت ۳۲ تیم از مدارس شهرستان شهریار برگزار شد.

بهروز محمودی که خود از مربیان بنام والیبال شهرستان شهریار است که شاگردان بسیاری را به جامعه والیبال شهرستان شهریار معرفی کرده است، از مدیریت هنرستان تربیت بدنی، عباس اینانلو تشکر کرد و عنوان کرد: اگر حمایت های ایشان نبود این مهم به دست نمی آمد.

تیم دارالفنون نیز با سرمربی‌گری علی عسگری که سالها از دبیران ورزش شهرستان شهریار بود و امسال معاون پرورشی و تربیت بدنی دبیرستان دارالفنون است، به عنوان سوم رسید.

عسگری در این رابطه افزود: تیم دارالفنون لیاقت قهرمانی را داشت اما به دلیل نرسیدن توپ به پاسور، بازی را در دست سوم با اختلاف ناچیزی باختیم. قطعا از بازیکنان این تیم در آینده بیشتر خواهیم شنید.

رسول محمدی کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار هم در خصوص مسابقات والیبال گفت: تمام تلاش کارشناسی تربیت بدنی این است که مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود و از همه داوران تشکر میکنم که داوری این مسابقات را انجام دادند.

دانش‌آموز خبرنگار: علی ابدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار