سردار سلیمانی: ‌۷ برابر مشکلات‌مان ظرفیت داریم

اگر ظرفیت‌ها را درست برنامه‌ریزی کنیم با سرعت می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم و اقتصاد و معیشت خانوار را بهبود ببخشیم/ حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن فتح‌الفتوح بزرگی برای انقلاب اسلامی بود

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طبق برآورد‌ها ۷‌برابر مشکلات، ‌ظرفیت کشور است و مشکلات ‌به آن اندازه نیست تاکید کرد ‌اگر ظرفیت‌ها ‌درست برنامه‌ریزی شود با سرعت می‌توان مشکلات اقتصادی را حل، تولید را افزایش و ارزش پول ملی را ارتقا و اقتصاد و معیشت خانوار را بهبود بخشید.

کد مطلب: ۱۳۴۷۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی: ‌۷ برابر مشکلات‌مان ظرفیت داریم

‌به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (دوشنبه) در مراسم بهره‌برداری از ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در شهرستان طبس ضمن گرامیدشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن فتح‌الفتوح بزرگی را برای انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته نظام سلطه فتنه بزرگی را بر علیه ملت ایران طراحی کرد، بیان داشت: همه این اتفاقاتی که دیدید به بهانه‌های که از قبل برنامه‌ریزی شده بود تا این فتنه را شکل دهند که باز هم با عدم همراهی ملت ایران در روز‌های اولیه مواجه شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با شاره به اینکه آمریکایی‌ها در ۳۱ شهریورماه امسال اعلام کردند این فتنه به دلیل عدم همراهی ملت ایران شکست خورده، اما باز هم علی‌رغم اینکه شکست را پذیرفتند به این فتنه ادامه دادند، افزود: آنان همچنان در رسانه‌های خود بر استمرار این فتنه به صورت مذبوحانه تأکید و با دروغ و نیرنگ تصویرسازی می‌کنند که به افکار عمومی در دنیا بگویند اعتراضات در ایران همچنان ادامه دارد.

سردار سلیمانی تبیین کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن در بیش از ۳۰۰ شهر و ۳۵ هزار روستا آمدند و با تجدید میثاق و بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و کوبیدن مشت محکم خود بر دهان نظام سلطه، دشمنان را محکوم به شکست کردند و این پیروزی یک پیروزی بزرگ بود.

وی با تأکید بر اینکه این پیروزی یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته بود، افزود: همیشه تحولات از درون حوادث رقم می‌خورند همانطور که پیروزی نظام انقلاب اسلامی و ساقط شدن رژیم پهلوی سرآغاز اتفاقات بزرگ در تاریخ کشور ایران اسلامی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جایگاه ایران قوی در نظم نوین جهانی، تبیین کرد: ایران در پرتو انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب در همه ابعاد به قدرت منطقه‌ای تبدیل شد و با روندی که ملت ایران در پیش گرفت و با حضور شگفت‌انگیز خود در ۲۲ بهمن نشان دادند ایران در گام بعدی در نظم نوین جهانی به یک قدرت جهانی که پرچمدار تمدن اسلامی در عصر حاضر خواهد بود، تبدیل خواهد شد.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه هیچ نظریه‌ای در درون تمدن غرب برای عرضه کردن به بشر امروز وجود ندارد که بتواند مسائل بشر امروز را حل کند، افزود: آیا آن‌ها با برهنگی، همجنس‌گرایی و تمسک بر ابزار شهوت و شیطان‌پرستی خواهد توانست بشر امروز را قانع کنند؟ آن چیزی که در همین فتنه اخیر در درون کشور ما بر آن تکیه کرده بودند و به دروغ شعار «زن، زندگی و آزادی» سر دادند در حالی که این شعار از درون یک گروه تجزیه‌طلبی بیرون آمد که در این گروه زن‌ها حق ازدواج ندارند و به عنوان یک ابزار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه انسان‌های فرهیخته، دلسوز آینده بشریت، تحصیل‌کرده و اندیشمند نمی‌توانند از غرب چیزی را فرا بگیرند، تأکید کرد: فقط یک گفتمان در دنیا در حال انتشار است که آن هم گفتمان انقلاب اسلامی است و از روزی که انقلاب به پیروزی رسید این گفتمان در اروپا و آمریکا انتشار یافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی پرچم اسلام است و ملت بزرگ ایران پرچمدار قدرتی خواهد بود که بار دیگر عدالت، آزادی، سعادت و صلح را به بشریت هدیه خواهد کرد لذا هر کسی که در این مسیر به ملت خدمت کند و در راستای تحقق تمدن اسلامی تلاش کند، پیروز خواهد شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ما خدمت به مردم را فراتر از هر عملی و به خصوص به تعبیر امام راحل خدمت به محرومین را بالاترین خدمت می‌دانیم، گفت: تمرکز دشمنان در داخل کشور و ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت است که باید تلاش کنیم با راه‌حل‌های جهادی و انقلابی که بومی هستند در نظام مسیر خدمت را تسهیل کرده و سرعت پیشرفت را روزافزون کنیم.

وی تأکید کرد: استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس مستحق خدمات بیشتری از این است و ما اعلام آمادگی خود را مبنی بر خدمت‌رسانی به محرومین و مردم اعلام می‌کنیم و معتقدیم که مردم باید سالار خود در تمام زمینه‌ها باشند و مردم سالاری به همین معنا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید سند پیشرفت استان با ترسیم وضع موجود به صورت پنج ساله نوشته شود و متناسب با آن سند حرکت کرد، بیان داشت: مشکلاتی داریم، ولی ظرفیت‌های ما چندین برابر مشکلات ما است و طبق برآورد‌ها ۷ برابر مشکلاتمان ظرفیت داریم در حالی که مشکلات ما به آن اندازه نیست پس اگر ظرفیت‌ها را درست برنامه‌ریزی کنیم با سرعت می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل، تولید را افزایش و ارزش پول ملی را ارتقا و اقتصاد و معیشت خانوار را بهبود ببخشیم و تنها جایی که دشمن بر روی تمرکز کرده اینجا است.

سردار سلیمانی ادامه داد: پنج میلیون نفر از برادران همسایه ما در کشور ما و در درون اقتصاد ما اشتغال دارند و این یعنی اقتصاد ما اقصاد بزرگ است، چهاردهمین تولید ناخالص ملی دنیا، اولین ذخایر نفت و گاز دنیا و کامل‌ترین آب و هوا را داریم.

وی با بیان اینکه اگر ملت ایران قوی نبود چگونه می‌توانست در سطح بین‌الملل تأثیر بگذارد و همه دشمنان بر علیه این ملت بسیج شوند، خاطرنشان کرد: ملت ایران یک ملت مقتدر و قوی و متکی بر نیروی الهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار