رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در جمع مردم کهریزک:

مراقب ورودی‌ها در جنگ نرم باشیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به جنگ نرم و ترکیبی دشمن تاکید کرد که در این جنگ باید مراقب ورودی‌ها بود.

کد مطلب: ۱۳۴۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مراقب ورودی‌ها در جنگ نرم باشیم

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ علیرضا عبدی، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ضمن حضور در راهپیمایی مراسم یوم الله 22 بهمن با ایراد سخنانی در جمع مردم کهریزک مطالبی را ارائه کرد.

عبدی گفت: امروز فجر انقلاب است و نه تنها برای ایران بلکه برای آینده جهان، روز بسیار بزرگی است. امروز، روزی است که نقشه شیطان در عالم در هم شکست.

وی با اشاره به توجه به مطالعه تاریخ بشری افزود: در دهه ۵۰ و ۶۰ جریانی در دنیا حاکم شده بود و یک سلطه‌گری در دنیا در حال شکل گرفتن بود و آن هم دنیای یک‌قطبی با نگاه شیطانی به سردمداری آمریکا بود و ظهور انقلاب اسلامی در کمال ناباوری، حرکتی بود که هیمنه شیطانی آمریکا را نابود کرد و دلیل این همه جنگ و هیاهوی آمریکا با ما هم این است که این هیمنه در هم شکسته است.

عبدی خاطرنشان کرد : همانطوری که از ابتدا جنگ میان حق و باطل وجود داشت، جنگ امروز هم دو قطب دارد یک قطب که امام راحل(ره) فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است و قطب دیگر این انقلاب که با رهبری امام امت شکل گرفت.

عبدی ادامه داد: ملت ایران سال‌های سال انواع مختلف جنگ را تجربه کرده است. جنگ‌های اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و... ولی امروزه با جنگی روبه‌رو هستیم به نام جنگ هیبریدی یا ترکیبی که آخرین مدل جنگ در دنیاست و این جنگ همه ابعاد جنگ‌های مختلف را در خود دارد. جنگ اقتصادی و سیاسی و... تا جنگ نرم و فکری و جنگ‌های اجتماعی؛ اما آنچه بسیار مهم است دشمن بر روی مساله تربیت حساب ویژه‌ای باز کرده است. امام خمینی(ره) فرمود: تربیت جوانان، فتح الفتوح ماست و امروزه دشمن بر روی همین نقطه تمرکز کرده است. جنگی که دیگر دشمن به جای هزینه برای تشکیل لشگر و نیروی نظامی و... سربازش را در خانه‌های ما تربیت می‌کند پس دشمن با ایجاد جنگ نرم و فکری که روی تربیت نسل ما تمرکز کرده و می‌خواهد بدون کمترین هزینه‌ای در درون کشور ما لشگرکِشی کند.

عبدی با اشاره به حساس بودن این جنگ یادآور شد: در جنگ نرم باید مراقب ورودی‌ها باشیم و درست کنترل کنیم. اگر ورودی خوردنی‌ها، شنیدنی‌ها، دیدنی‌ها و... کنترل نشود و به ورودی‌های شیطان توجه نکنیم همان خواهد شد که شیطان اکبر آمریکا می‌خواهد.

عبدی افزود: ملت شریف ایران به مقاومت و مجاهدت مشهور است و این انقلاب همان انقلابی است که از درب خانه امیرالمومنین(ع) و حضرت صدیقه طاهره(س) شروع شد و پایان آن هم به خانه فرزند امیرالمومنین و حضرت زهرا ختم خواهد شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در جمع مردم کهریزک با اشاره بر کلامی از امام علی(ع) توجه به توطئه‌های دشمن را مورد توجه قرار داد و گفت: حضرت علی(ع) به محمد حنفیه فرمودند: پاهایت را استوار کن و به ته دشمن نگاه کن که دشمن دنبال چیست و کاسه سرت را به خدا بسپار و محکم باش. دشمن می‌خواهد به ما فرهنگ «به من چه و به تو چه» را القا کند ولی ما باید به تربیت کل جامعه حساس باشیم و در زمینه تربیت هم امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار