حمایت از کاغذ ایرانی چشم‌انتظار مساعدت‌های سازمان برنامه و بودجه

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت اعتبارات حمایتی برای تولید کاغذ کتب درسی به صورت کامل انجام نشده و عدم تخصیص آن مشکلاتی برای تولید و توزیع کتب درسی ایجاد می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کاغذ ایرانی چشم‌انتظار مساعدت‌های سازمان برنامه و بودجه

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، برای نخستین بار سازمان پژوهش استفاده از کاغذ ایرانی برای کتب درسی را در دستور کار قرار داد که منجر به انعقاد قرار داد با شرکت چوب و کاغذ مازندران شد.

وزیر آموزش و پرورش به مازندران اگرچه در راستای حمایت از کالای ایرانی تلقی شده و با تقدیر از عوامل این مجموعه به نوعی خستگی را از تن متولیان این امر خارج کرده اما نگرانی‌هایی را به همراه داشت در صحبت‌های وزیر موضوعی درباره پرداخت هزینه‌های تولید مطرح نشده است.

حجت‌الاسلام علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره اقدامات حمایتی که قرار است از تولید ایرانی انجام شود، اظهار کرد: برای سال آینده این برنامه وجود دارد.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی و چالشی که با این موضوع داریم، عدم تخصیص کامل اعتبارات برای حمایت از این تولید است. حتما باید از طرف سازمان برنامه و بودجه و دولت این حمایت انجام شود تا باقیمانده اعتبارات این مجموعه تخصیص پیدا کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌‌ریزی آموزشی ادامه داد: انتظار داریم که رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های استانی هم در این زمینه فعال شده و اگر تخصیص اعتبارات انجام نشود شرکت در تولید با مشکل مواجه شده و وزارت آموزش و پرورش هم در توزیع دچار چالش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار