استاندار سمنان:

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی، بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند / فیلم

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی، بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، گفت امروز امپراطوری‌های رسانه‌ای غرب در مقابل عظمت و شکوه حضور مردم، مایوس و ناامید خواهند شد و نقشه‌های آنها نقش برآب خواهد شد؛ چرا که مردم در راستای دفاع از آرمان های انقلاب و در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، امروز یک حضور بسیار باشکوه داشتند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری مردم در راهپیمایی، بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند / فیلم

سید محمدرضا هاشمی، روز شنبه در مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن سمنان در گفت و گو با پانا، ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن به مردم و مسئولین، افزود: مردم ایران نشان دادند همچنان پای آرمان های انقلاب هستند و دسیسه و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و تا انتهای مسیر با رهبر خود باقی می‌مانند.

وی، حضور حداکثری مردم را قابل ستایش دانست و بیان کرد: با توجه به حضور این جمعیت انبوه در راهپیمایی امروز، این حضور بار مسئولیت ما را سنگین‌تر خواهد کرد و باید شبانه روزی و با روحیه جهادی که لازمه دولت سیزدهم است، برای خدمت رسانی به مردم گام برداریم؛ چرا که این مردم شایسته بهترین خدمت ها هستند و انشاالله ما باید خدمت بیشتری را به این مردم تقدیم کنیم.

استاندار سمنان ادامه داد: استاندار سمنان با بیان این مطلب که حضور حداکثری مردم باعث خواهد شد که تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن نقش بر آب شود، افزود: حضور مردم در این روز، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه ها بیمه خواهد کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه به فرموده آقا امیرالمومنین(ع)، که می فرمایند امنیت، نعمت ناشناخته است و یکی از بالاترین دستاوردهایی که ما هم اکنون در کشورمان داریم، امنیت است، اظهارکرد: نعمت امنیت، نعمت ولایت و نعمت حضور مردم در راهپیمایی ها بالاترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دانش آموز خبرنگاران: تینا صیفی، زهرا شکریان، طاها یزدانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار