فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان:

استقلال و عزت امروز کشورمان، محصول این انقلاب است / فیلم

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان با بیان اینکه استقلال و عزت امروز کشور عزیزمان به عنوان مستقل‌ترین کشور جهان، محصول این انقلاب است، گفت حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، این را نشان داد که عزت و استقلال کشور خود را با هیچ چیز معامله نخواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
استقلال و عزت امروز کشورمان، محصول این انقلاب است / فیلم

سردار حمید دامغانی، روز شنبه در مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن سمنان در گفت و گو با پانا، ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: این نشاط و خیل عظیم جمعیت، صحنه ای به یادماندنی در این روز باشکوه بوده و یک جشن ماندگار است که نشان دهنده وفاداری مردم به نظام و ولایت فقیه است.

وی با عنوان این مطلب که امروز مردم ما بعد از ۴۳ سال نشان دادند در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلابشان همچنان با همان اعتقاد و با همان ایمان سال ۵۷ در مواقع لزوم، در صحنه حضور پیدا خواهند کردند، تصریح کرد: مردم ما برای اعتقاد و دین خود هزینه های زیادی دادند و تصور دشمن برای ناامید کردن مردم قطعا ناکام خواهد ماند؛ چرا که مردم ما این شرایط دشوار را درک خواهند کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان افزود: الحمدلله مردم عزیزمان، همواره پشت انقلابشان بوده و از اعتقاداتش دفاع می‌کنند و با حضورشان این پیام را به دشمنان این مرز و بوم مخابره کردند که فکر نکنند با کوچکترین حرکتی و با یکسری اقدامات محدودی می‌توانند این مردم را نسبت به انقلابشان دلسرد کرده و ناامید کنند.

سردار دامغانی با بیان اینکه بهترین اتفاقی که می توان در جهاد تبیین و در نمایش چهره واقعی ملت ایران علی رغم تصویر کاذبی که دشمنان در رسانه هایشان از مردم ما نشان می دهند، به دنیا مخابره کرد، همین حضور پرشور و گسترده مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود، اظهارکرد: این مردم برای انقلابشان خون دادند، پانصد هزار شهید دادند، ۴۳ سال درحال جهاد هستند که از استقلالشان، از عزتشان، از شرفشان و از اعتقاداتشان دفاع کنند. این انقلاب ریشه در عمق وجود این مردم دارد و این مراسمات وقتی برگزار می شود، محاسبات دشمنان را بر هم می زند.

دانش آموز خبرنگاران: تینا صیفی، زهرا شکریان، طاها یزدانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار