در چهل وچهارمین بهارانقلاب؛

بار دیگر سمنانی‌ها حماسه آفریدند

سمنان (پانا) - مردم انقلابی و شهیدپرور دیار دارالمرحمه همزمان با سراسر کشور، در چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، با شکوه حضور خود در راهپیمایی ۲۲‌بهمن، فریاد استکبارستیزی سر داده و بار دیگر این روز بزرگ را به ایام‌ ماندگار تاریخ انقلاب تبدیل کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بار دیگر سمنانی‌ها حماسه آفریدند

راهپیمایی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور خیل شهروندان استان سمنان، در ۷۰ نقطه از استان سمنان در مسیرهای تعیین شده در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد و اقشار مختلف مردم با حضور پرشور خود از میعادگاه های تعیین شده، بار دیگر نشان دادند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

دلاورمردان و شیرزنان سمنانی، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تکلیف شرعی و صحنه ای مهم برای ثابت کردن میزان وفاداری خود به آرمان های انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و نا امیدی در توطئه های دشمنان می دانند.

شهروندان سمنانی بار دیگر با آرمان‌های رهبرکبیر انقلاب تجدید بیعت کردند و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب نشان دادند انقلاب اسلامی مکتبی ماندگار است که پرچم آرمانهای آن نسل به نسل می‌گردد و چراغی خاموش‌نشدنی است. موج خروشان مردم در این راهپیمایی، پیام روشنی برای بیگانگان بود تا بدانند در اقصی نقاط ایران اسلامی، پایبندی به نظام و رهبری مستحکم و استوار است.

نکته قابل توجه در این بین، سرمای شدید هوا است. چند روزی می‌شد که در استان سمنان هوا آن سوزش شکننده و خرد کننده را که مردم بومی به آن استخوان سوز می‌گویند نداشت، اما از روز گذشته سوز بسیار سردی سراسر نیمه شمالی استان سمنان را که اتفاقاً ۸۰ درصد شهرهای استان هم در آن قرار دارد، در بر گرفته است، اما با این وجود مردم آمده‌اند، آمده‌اند که نشان دهند سرما اگر برایشان مهم بود که امروز انقلاب ۵۷ در اوج آن رخ نمی‌داد.

در مرکز استان اما یک نکته دیگر هم جلب توجه می‌کند، نمایش دستاوردهای اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با همراهی و همکاری سپاه پاسداران بخش جالب توجه راهپیمایی امسال به خصوص برای جوانان و نوجوانان است که در این خصوص کنجکاو تر هستند.

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ را می‌توان روز بزرگ تاریخ، روز نشاط و شادمانی جبهه حق و روز مرگ مستکبران و جنایت‌پیشگان و یکی از آن روزهای خدایی و ایام الله نورانی ملت ایران دانست که با دستان بابرکت انسان‌های تربیت یافته در مکتب امام خمینی(ره) رژیم طاغوت را در هم شکستند.

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیروزی یک ملت با سلاح ایمان در برابر خصم مسلح به گلوله بود، ملتی که در برابر گلوله‌های دژخیمان فقط و فقط با سلاح ایمان ایستادگی کرد، ملتی که از این شکل مبارزه خصمانه ترس به دل راه نداد و مبارزه کرد تا ایران عزیز از بند وابستگی رها شود و آزاد زندگی کند و آزادانه کشور خود را آباد کند.

۲۲ بهمن ماه، یادآور خروش پیروزمندانه ملت ایران در سخت‌ترین روزهای انقلاب است و اکنون ملت ایران در چهل و چهارمین فجر انقلاب با برگزاری راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، معمارکبیر انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند تا خاری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

بهمن ماه بار دیگر با گرمای حضور ولایتمدار سمنانی‌ها جلوه ای متفاوت به خود گرفت و مردم متدین این دیار با بصیرت در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند.

اقشار مختلف مردم سمنان با حمل پارچه نوشته، پلاکارد و پرچم رنگین و مقدس جمهوری اسلامی در صفوف به هم فشرده برای نشان دادن میزان همبستگی و اتحاد خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در شهرها، روستاها و بخش‌های استان پهناور سمنان در این راهپیمایی حضور پرشور داشتند.

لازم به ذکر است؛ اقشار مختلف مردم از لحظات آغازین صبح امروز در گروه ها و دسته های مختلف با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران، پلاکارت های مختلف و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» خود را به میدان سعدی شهر سمنان رساندند.

اقشار مختلف مردم با فریادهای «الله اکبر، لبیک یا خامنه ای، لبیک یا رسول الله، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ...»، ضمن اعلا‌م انزجار و خشم خود از دشمنان، بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای انقلا‌ب اسلا‌می تجدید میثاق کردند.

ساخت عروسک‌های استکباری، برپایی ایستگاه‌های سلامتی در طول مسیر، مسابقات نقاشی و عکاسی برای حضار در راهپیمایی شور و حماسه از نکات قابل‌توجه دیگر مراسم روز ۲۲ بهمن در استان سمنان بود.

مادران با عکس شهیدانشان، جانبازی به کمک همسر مهربان و دردانه هایش، دانش آموزان مدارس با شور و شوقی وصف نشدنی و زوج های جوان دست در دست هم با پرچم سه رنگ ایران در این رویداد حماسی حضور یافتند و برخی نیز نقشه عزیز کشور را بر صورت هایشان نقاشی کرده بودند.

حضور پرشور مادرانی که فرزندان خردسال خود را در آغوش گرفته بودند در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر صحنه های روزهای آغازین انقلاب اسلامی را در شهر سمنان زنده کرد.

اجرای سرود انقلابی توسط دانش آموزان موضوعی است که امسال هم در استان سمنان برپا است و دانش آموزان بار دیگر با لحن و آوای خود نشان می‌دهند که تصور دشمنان از دهه هشتادی‌ها و نودی ها اشتباه است؛ اینها همان‌هایی هستند که در روزهای قبل ۶۰ درصد شرکت کنندگان در اعتکاف استان را به خودشان اختصاص دادند.

گفتنی است؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۶۶ شهر و روستای استان سمنان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار