روایت دانش‌آموز خبرنگار پانا از راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

حضور متعهدانه دانش‌آموزان در جشن ملی جمهوری اسلامی

تهران (پانا) - راهپیمایی باشکوه۲۲ بهمن با حضور پرشور و گسترده دانش‌آموزان و عموم مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی، صبح امروز به‌صورت همزمان  در سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور متعهدانه دانش‌آموزان در جشن ملی جمهوری اسلامی

در حوالی میدان انقلاب، به منظور کشف استعدادهای دانش‌آموزی در حوزه خبر و رسانه و پوشش خبری و رسانه‌ای حضور پرشور و انقلابی مردم، دو غرفه به همت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، با عناوین سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا راه‌اندازی شده است‌.

حضور گسترده مردم ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بازتاب گسترده‌ای در میان رسانه‌های منطقه و جامعه بین‌الملل مواجه شده است به طوری که تعداد زیادی خبرنگار از رسانه‌های خارجی مشغول پوشش راهپیمایی هستند.

دانش آموزان حاضر در مسیر راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا این حضور میلیونی مردم ایران را «سیلی محکمی بر صورت آمریکا» دانستند.

امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، مردم ایران از اقشار مختلف به خیابان آمدند تا ضمن اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان ملت ایران نشان دهند. چراکه ماهیت ایرانی‌ها به گونه است که وقتی دشمن آنها را تهدید می‌کند، آنان دشمن را به چالش می‌کشند و از کشورشان حمایت می‌کنند. در این گونه مواقع فرقی نمی‌کند که ایرانی‌ها چه گرایش فکری یا سیاسی داشته باشند.

امروز همۀ دنیا شاهد هستند که دانش آموزان ایران اسلامی با هر نوع سلیقه اجتماعی و فرهنگی و از هر دین، قوم و نژاد همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد می‌زنند.

در این میان، دانش آموزان خبرنگار پانا، با همکاری در انعکاس شور و شعف دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سعی در انتقال استقبال و حس و حال دانش آموزان در این راهپیمایی دارند. برخی از این دانش آموزان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک مسئولیت و وظیفه ملی برای خود معرفی کردند که معتقدند که باید متعهدانه در این حماسه باشکوه شرکت کنند.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار