فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ملارد:

انقلاب اسلامی ما انقلاب آرمان‌ها است

ملارد(پانا) - فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ملارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ با حضور پرشور مردم، انقلاب اسلامی ایران انقلاب آرمان ها خواند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ما انقلاب آرمان‌ها است

علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ملارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن خطاب به مردم و دانش‌آموزان بیان کرد: انقلاب اسلامی ما، در جهان بی‌نظیر است و مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند. بعضی از انقلاب‌ها عمر چند روزه دارند در حالی که انقلاب ما چهل و چهارمین جشن پیروزی خود را برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از به ثمر نشستن یک انقلاب حفظ آن جزء ضروریات است؛ ما مولفه‌های انقلابی‌گری را در بیان امام باید بشناسیم و بدانیم که این مولفه ها چه مواردی هستند.

جهانی‌نژاد افزود: پایبندی به مبانی انقلاب و حرکت انقلابی یکی از مهم‌ترین مبانی انقلاب است. حرکت عقلانی انقلاب، هدف‌گیری آرمان‌های بلند، عدم ناامیدی و توجه به آرمان‌ها از ضروریات است. به فرموده شهید بهشتی، انقلاب ما انقلاب آرمان‌هاست و انقلاب تسلیم بر واقعیت‌ها نیست. پایبندی به استقلال کشور و عدم هضم شدن در هاضمه غرب، حساسیت در برابر دشمنان جهاد کبیر، تقوای سیاسی و مراقبت از لغزش‌گاه‌ها وظیفه همه ماست. دشمنان در سال‌های اخیر دنبال این بودند که این ارزش‌ها را از بین ببرند. با این مولفه‌ها مردم بصیر و عزیز ما در دهان دشمن زدند.

فرمانده سپاه تشریح کرد: دشمن تصمیم داشت که به وسیله این دختران ما و بانوان ایرانی به جنگ با انقلاب اسلامی برود. همین بانوانی که شاید به لحاظ اسلامی حجاب کاملی نداشتند، دست رد به سینه دشمن زدند. دشمنان ما به دنبال این بودند که همین خواهران کشف حجاب کنند اما آنها این کار را نکردند. همه اینها نشان‌دهنده بصیرت جامعه و دلباختگی همه آحاد مردم ماست.

وی در پایان گفت: ۲۲ بهمن متعلق به همه مردم است. دشمن به دنبال اهانت به پرچم مقدس و خاک عزیز ما است. اما آنها با توجه به این راهپیمایی دشمن‌شکن، نتیجه اقدامات چندماهه خود را دریافت کردند. این اقدامات به ثمر ننشست و ما امیدواریم که این انقلاب به انقلابی جهانی و آخرالزمانی تبدیل شود و پرچم آن با دستان رهبر عزیزمان به دست مبارک صاحب الزمان تقدیم شود.

دانش‌آموز خبر‌نگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار