معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهراتحاد و یکپارچگی ملت و استقرار حکومت اسلامی است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اتحاد و یکپارچگی ملت ایران برای استقرار حکومت اسلامی و سرنگونی استبداد و استکبار دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی ۲۲ بهمن  مظهراتحاد و یکپارچگی ملت  و استقرار حکومت اسلامی است

پناهعلی حسین زاده در گفت‌و‌گو با پانا با توصیف رشادت ها و ایثارگری ها در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، این انقلاب را مظهر تجلی ایثار و فداکاری، هویت بخشی به محرومان و مردم ستمدیده جهان و اقتدار نظام اسلامی در جهان دانست.

وی با تاکید بر رشادت‌های مردم در مقابل استکبار جهانی گفت: ظهور انقلاب اسلامی باعث از بین رفتن حکومت های استبدادی و ظالمی است که با ظلم خود مردم را به تنگنا کشاندند و موجب شدند تا مردم معنای واقعی استقلال و آزادی را درک کنند.

حسین زاده افزود: ۲۲ بهمن روز رها شدن کشور ما از استبداد ظالمان است و مردم در این روز توانستند حکومت را به دست گرفته و خودشان برای کشورشان تصمیم گیری کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به مرحمت پیروزی انقلاب اسلامی و وجود رهبر دینی در راس این انقلاب، مردم غیور کشور عزیزمان به هدف بزرگ و والای دست یافتند که سبب اقتدار کشورمان در جهان گردید. یقیناً دستاوردهای این انقلاب به اندازه ای بزرگ بوده که اکنون ما می توانیم در سایه حکومت اسلامی در آرامش زندگی کنم.

حسین زاده افزود: ۲۲ بهمن برای همه ایرانیان عید و روز شاد بودن هر ایرانی است. ۲۲ بهمن سالروز به وجود آمدن یک ارزش است، ارزشی که خود مردم آن را به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث از بین رفتن نظام شاهنشاهی و استقرار حکومت دینی در جامعه شد گفت: انقلاب ما حکومت اربابان را بر چید تا مردم بتوانند ارباب زندگی خویش باشند و این کار به برکت خون شهدا انجام گرفت.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مردم غیور ایران از راه درست و صحیح با راهنمایی بزرگ مرد تاریخ، امام خمینی (ره)، حکومت ظلم و فساد را برکنار کردند و حکومت الهی جایگزین حکومت استبداد شد. اکنون نوبت هر ایرانی است که به وظیفه خودعمل نماید و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و این ارزش‌ها را به کشورها دیگر نیز نشان داده و در ترویج اسلام کوشا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار