رئیس مجلس شورای اسلامی:

مردم، معنابخش انقلاب اسلامی هستند

تبریز (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم را معنابخش انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۶۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مردم، معنابخش انقلاب اسلامی  هستند

محمدباقر قالیباف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم تبریز گفت: انقلاب بدون مردم معنایی ندارد، چرا که مردم معنابخش انقلاب اسلامی هستند و با خدا معامله کرده اند و ما نیز باید دین خود را به آنها ادا کنیم.

وی ادامه داد: جامعه ما یک جامعه پویا است و در این جامعه حق طلبی، حق انتقاد و اعتراض وجود دارد و دشمنان هم از هر فرصتی علیه نظام استفاده می‌کنند که ما هم باید به مطالبه مردم پاسخ دهیم و هم توطئه دشمن را مهار کنیم.

قالیباف اذعان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی تحول آفرین بود و ما نیز باید در مسیر تغییر روش‌ها گام برداریم و همه کارها و تغییر روش‌ها نیر باید با محوریت خانواده انجام گیرد.

وی مردم تبریز را دوستدار فرهنگ عاشورا و اهل بیت دانست و اظهار کرد: مردم تبریز کسانی هستند که بیعت خود را با امام حسین و حضرت ابالفضل در هر مقطعی نشان دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم ایران، آذربایجان و تبریز در جشن انقلاب را نشانه ای بارز از دلدادگی مردم به انقلاب برشمرد و افزود: این حضور باشکوه تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر، مقام معظم رهبری و شهدا است که باید همواره قدردان خون پاک شهدایی باشیم که برای آبیاری نهال انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب در دوران مبارزات انقلاب اسلامی به الله اکبر مردم مفهومی دیگر بخشید، خاطرنشان کرد: امام اعتماد به نفس را به ملت ایران بازگرداند و شعار ما می توانیم را با مجاهدت خود، به برکت خون شهدا و بصیرت امت حزب الله برای مردم هدیه داد.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار