معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۳:

دانش‌آموزان در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۳، دهه فجر را یکی از مهم‌ترین بازه‌های زمانی تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و به نقش نوجوانان در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند

جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نادر برزگر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳، احمد اسدی، معاون متوسطه و هیئت همراه در دبیرستان فرهنگ دختران برگزار شد.

در این مراسم نادر برزگر، ضمن گرامیداشت دهه فجر با اشاره به حضور با نشاط دانش آموزان در برپایی مراسم دهه فجر گفت: دهه فجر یکی از مهم‌ترین بازه‌های زمانی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و دانش آموزان می توانند با تحقیق و مطالعه و با برگزاری مراسم دهه فجر در مدرسه با اهداف و آرمان های انقلاب آشنا شوند، چرا که همین مطالعه آنان را از حقایق آن دوران آگاه می کند.

وی همچنین با تاکید بر دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: دانش آموزان می توانند با آگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته باشند و در حفظ ارزش‌های این انقلاب بکوشند.

وی اظهار کرد: همه ما باید در راستای تحقق های آرمان امام خمینی گام برداریم و یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی بداریم و این وظیفه مهمی بر عهده همه ماست.

در ادامه سیده زینب سیدمحمدی؛ مدیر دبیرستان فرهنگ ضمن تشکر از حضور معاونین و کارشناسان محترم منطقه ۱۳ در جشن انقلاب به آگاهی دانش آموزان از دستاوردهای انقلاب و حفظ امنیت آنان تاکید کرد.

دانش آموزان با اجرای زیبای برنامه های متنوع "سرود دانش آموزی، دلنوشته و تئاتر این ایام ارزشمند را گرامی داشتند.

در پایان مراسم از دانش آموزان برتر دبیرستان تقدیر شد.

خبرنگار؛ سیده پریسا صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار