نقدعلی در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان دلداده انقلاب هستند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند که برای دفاع از کشور در صحنه حضور دارند

متولیان فرهنگی باید کار جهادی را برای رفع توطئه دشمنان قوت ببخشند/ دانش‌آموزان و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که دشمنی دشمنان بی‌نتیجه خواهد بود و دشمنان را ناکام خواهند کرد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش‌‌آموزان ما دلداده انقلاب هستند تاکید کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم نشان داده می‌شود که جوانان همیشه برای دفاع از کشور و انقلاب در میدان هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان دلداده انقلاب هستند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند که برای دفاع از کشور در صحنه حضور دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «دانش‌آموزان ما براساس مبانی دینی که طبق آن رشد کرده‌اند، دلداده دین و انقلاب هستند. نمونه این ادعا هم مجامعی است که جلوه دین در آن تجلی می‌کند؛ مانند مجامع اعتکاف، اربعین و نمازهای جمعه که حضور جوانان و دانش‌آموزان ما پرشور است.»

وی ادامه داد: «این به این معنا نیست که آفتی متوجه قشر جوان نیست و هجمه‌ها اثرات سوء نگذاشته است. ولی ادعایی که دشمنان دارند و می‌خواهند وانمود کنند که جوانان دلداده انقلاب نیستند، ادعایی کذب بیش نیست. چراکه هر روز عمق دیانت در جان مردم دنیا بیشتر می‌شود.»

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: «در دو سال کرونا که دانش‌آموزان ما از آموزه‌ها و اماکن آموزشی دور بودند، دشمن از این فرصت سواستفاده و سعی کرد با قوت رسانه‌ها ذهن بعضی‌ها را از مبانی منحرف کرد. بنابراین مسئولان و متولیان فرهنگی باید کار جهادی را برای رفع توطئه دشمنان و رفع وارونه‌نمایی افتخارات کشورمان قوت ببخشند.»

این نماینده مردم در خانه ملت گفت: «دانش‌آموزان و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نماد عزت و آزادی ایران و مردم ایران است نشان خواهند داد که دشمنی دشمنان بی‌نتیجه خواهد بود و دشمنان را ناکام خواهند کرد.»

وی گفت: «باید واقعیت‌های موجود در گذشته و افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را معلمان، اساتید دانشگاه، روحانیون برای جوانان تبیین کنند که جوانان با شور و ذوق در این راهپیمایی شرکت کنند.»

نقدعلی تاکید کرد: «این یک واقعیت است و در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم نشان داده می‌شود که جوانان همیشه برای دفاع از کشور و انقلاب در میدان هستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار