‌دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با پانا:

راهپیمایی 22 بهمن امسال باید دشمنان را به یاس کامل دچار کند

تهران (پانا) - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور ملت باید به گونه‌‌ای باشد که دشمنان را به یاس کامل برساند تا متوجه شوند توطئه‌های آن‌ها هیچ تاثیری بر ملت ایران نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی 22 بهمن امسال باید دشمنان را به یاس کامل دچار کند

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «‌دانش‌آموزان باید یک تحلیل دقیق از این 44 سال انقلاب اسلامی داشته باشند. ما یک انقلابی را شروع کردیم که در دنیا نمونه نداشت. انقلاب اسلامی یک راه جدیدی را پیش روی ملت قرار داد، پیروزی خون بر شمشیر. شما نگاه کنید بالاترین ناوگان نظامی و تجهیزات ویژه‌ای را آمریکایی‌ها در اختیار پهلوی قرار داده بودند و مردمی که برای انقلاب به پا خواستند دستشان خالی بود. مردمی با دستان خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح.»

وی ادامه داد: «امام در مقابل چنین قدرتی که اروپا و آمریکا و ناتو پشت آن بودند، کشورهای منطقه همگی نوکر آن بودند، شوروی هم با آن همراه بود، با یک سیاست درست مردمی ایستاد و پیروز شد. بعد از پیروزی انقلاب هم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با هزار مدل جنگ و توطئه تلاش کردند تا این انقلاب نوپا را از بین ببرند اما مردم ما همواره آن‌ها را شکست دادند.»

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: «4 سال است که جمهوری اسلامی ایران تحریم است اما امسال در اوج تحریم درآمد واردات و صادرات ما برابر شده است. این یک نمونه است ولی نکته مهم این است که با این وضعیت، نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون توانسته است به این سطح از اقتدار برسد. ایران اسلامی اکنون یک دلار بدهی خارجی ندارد، صنعت دفاعی، موشکی، دارو و ... برقرار است و روز به روز در حال پیشرفت بیشتر است.»

وی تاکید کرد: «ملت ما با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) ‌توانستند فتنه اخیر را از بین ببرند و شکست دیگری را به استکبار متحمل کنند. بنابراین در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور ما باید به گونه‌‌ای باشد که دشمنان را به یاس کامل برساند تا متوجه شوند توطئه‌های آنها هیچ تاثیری بر ملت ایران نخواهد داشت.»

بادامچیان خاطرنشان کرد: «پیام ما در این راهپیمایی باید سه بخش داشته باشد، بخش اول حضور گسترده مردم و استحکام داخلی و از بین بردن اثرات روانی اغتشاشات؛ دوم پیام به آمریکایی‌ها که هیچ راهی برای شما باقی نمانده است و سوم ‌اقتدار ملت را به نمایش گذاشتن و شروع جدی گام دوم انقلاب.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار