معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش:

اردوی زیارت اولی‌ها موقعیتی برای شناخت و ارتباط معنوی با امام رئوف است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش عنوان کرد اردوی زیارت اولی‌ها موقعیتی برای شناخت و ارتباط معنوی با امام رئوف است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوی زیارت اولی‌ها موقعیتی برای شناخت و ارتباط معنوی با امام رئوف است

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اردو یک موقعیت دوست داشتنی برای دانش‌آموزان است که می توانند در آن مسئولیت‌پذیری را یاد بگیرند، مهارت افزایی داشته باشند و استعدادهایشان شناخته شود. همچنین باهم سن و سال‌های خود گفت و گو کنند و تعامل داشته باشند.

وی افزود: ولی اردوی زیارت اولی‌ها یک ویژگی دیگری نسبت به اردوهای دیگر دارد. افرادی که تا الان این فرصت استثنائی را نداشتند تا برای زیارت امام رضا(ع) تشریف بیاورند، می‌توانند از این موقعیت برای شناخت امام رئوف و برای برقراری ارتباط معنوی با آن حضرت و استمداد گرفتن بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا هر زمان که نام امام رضا(ع) می آید ، همه برای کمک رسانی آماده می‌شوند که شامل خانواده، کادر مدرسه، آموزش و پرورش ، شهرداری و آستان قدس می شوند که به واقع همه برای تدارکات و پذیرایی همکاری جدی دارند.

وی ادامه داد: این مرحله اول از ۱۰ مرحله زیارت اولی ها است که در هر مرحله ۵۰۰ نفر در آن شرکت می‌کنند در مرحله اول دانش آموزان متوسطه اول از استان های مرکزی، خراسان شمالی و شهرستان های استان تهران در آن حضور دارند.

باقرزاده اظهار کرد: اعزام کاروان‌ها تا خرداد سال آینده ادامه دارد. اردوهایی که در آن شور و نشاط در چهره بچه ها موج می‌زند و احساسات آنها وصف نشدنی است.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار