معاون وزیر پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز پخش برنامه «رادیو مدرسه» همزمان با ایام الله دهه فجر

تهران (پانا) - معاون وزیر پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از آغاز پخش برنامه «رادیو مدرسه» همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پخش برنامه «رادیو مدرسه» همزمان با ایام الله دهه فجر

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده با اعلام این خبر گفت: برنامه رادیو مدرسه با محوریت نوجوان و مسائل درون مدرسه و چالش‌های سنین نوجوانی در مواجهه با مسائل مختلف تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی نوجوانان در سراسر کشور می‌توانند در زمینه‌های مختلف با رادیو مدرسه همکاری داشته باشند، تاکید کرد: علاقه‌مندان به حضور در برنامه، برنامه سازان، نویسندگان و گویندگان نوجوان می‌توانند از طریق کانال برنامه رادیو مدرسه در پیام‌رسان شاد، به نشانی @radio_madrese با برنامه ارتباط برقرار کنند.

باقرزاده توجه به نیازهای روز جوانان را یکی از اهداف اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: از جمله افتخارات رادیو مدرسه این است که قریب به اتفاق عوامل تولید کننده این برنامه از جمله صدابردار، دستیار تهیه‌کننده، دستیار سردبیر، هماهنگی، روابط عمومی، فضای مجازی برنامه سازان، نویسندگان و میهمانان برنامه را نوجوانان ۱۳ تا ۲۴ سال تشکیل می دهند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تولید برنامه توسط جوانان و نوجوانان ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس را در آنها تقویت می کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش آموزان با آثار ارزشمند خود موجبات غنای هر چه بیشتر این برنامه را فراهم کنند.

گفتنی است این برنامه روزهای شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۶ صبح از شبکه تلویزیونی امید و ایستگاه رادیویی جوان پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار